اونس طلا2302.91
مظنه15,466,000
18 گرم3,570,300
ارزش سکه34,844,898
قدیم (بهار)39,700,000
جدید (امامی)42,450,000
نیم25,100,000
ربع15,250,000

یک کارت را انتخاب کنید و فال امروز خود را بخوانید

کارتی را که بیشتر دوست دارید، انتخاب کنید و پیامی را که امروز برای شما آماده کرده است، بخوانید.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

کارت فرشته ای را که بیشتر دوست دارید، انتخاب کنید و پیامی را که امروز برای شما آماده کرده است، بخوانید. تصویری که متن فعلی را دنبال می کند دارای سه عدد است که هر فرشته یک عدد دارد. شما باید یک عدد انتخاب کنید و پیام خودتان را دریافت کنید.

1. فرشته ریحیل به شما می گوید:

"همه چیز خوب پیش خواهد رفت"

تمام روزهای شما پر از اتفاقات خاص است. گاهی غمگین هستید ویا روزی دیگر بسیار خوشحال از خواب بیدار می شوید. مشکلات زندگی روزمره خودتان را یک چالش ببینید که باید در آن پیروز شوید. روزهایی که نتیجه تلاشتان را نمی بینید ، احساس می‌کنید خسته شده‌اید و هیچوقت به اهدافتان نمی‌رسید.

فرشته شما می خواهد به شما یادآوری کند که زندگی مسیر خاص خودش را دارد وهمیشه طبق میل شما پیش نمی رود. هرچیزی در زمان خودش و بدلایل خاص خودش اتفاق خواهد افتاد، پس ناامید نباش.

2. فرشته آریل به شما می گوید:

"زمان تغییر فرا رسیده است"

"همه ترس هایتان را کنار بگذارید. زمان آن فرا رسیده است که همه پروژه ها ، خواسته ها و اهداف خود را در زندگی خود مشخص و بیان کنید. وقت بهانه آوردن و اینکه وقت ندارید، پول ندارید و یا هرچیز دیگری نیست . خودتان را تکان بدهید و بی بهانه شروع کنید. زمان آن رسیده سرنوشت خودتان را تغییر دهید، خود تان را متوقف نکنید!

پیام فرشتگان برای شما این است: "برای ساختن رویاهای جدید ، اتفاقات خوب در زندگی و رسیدن به آرزوهایتان هیچ وقت دیر نیست."

به یاد داشته باشید که سن فقط یک عدد است و ربطی به چین و چروک شما ندارد. هر چه موهای سفید شما بیشتر باشد، یعنی تجربه و خرد بیشتری دارید.

3. فرشته شاموئل به شما می گوید:

"اعتماد کن و ادامه بده، تو شگفت انگیز و توانا هستی!"

"شما احساس می کنید که در حال رکود هستید و موقعیت هایی که اخیرا در آن قرار گرفتید، بدترین تجربه های زندگیتان بوده است. باید به زندگی اعتماد کنید و راه خودتان را با عشق، صلح، خرد و فداکاری ادامه دهید.

موفقیت هایی که قبلا بدست آورده اید، باعث میشود که از زندگی نا امید نشوید. اما هنوز راه زیادی در پیش دارید. امروز،شما باید به همه چیز اعتماد کنید و از توانایی هایتان برای مقابله با مشکلات استفاده کنید.

پیام فرشتگان برای شما این است: "هر چیزی که برای شما اتفاق می افتد یک هدف دارد، باید بفهمید که از این درس چه چیزی باید یاد بگیرید. با اعتماد به نفس، اشتیاق وعلاقه بیشتر به یادگیری ادامه دهید. همانطور که راه می روید، چیزهای بیشتری هم یاد خواهید گرفت. هرروز برای ما کلاس درسی است که باید چیزی از آن یاد بگیریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد