اونس طلا2214.4
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تست شخصیت: یک کارت انتخاب کنید تا ببینید به آرزوهایتان می رسید یا نه

هر فردی آرزو و رویاهای خودش را دارد. بسیاری از ما برای تحقق آرزوهایمان تلاش می کنیم. ابتدا به اهداف خود فکر کنید و آنها را تجسم کنید . سپس یک کارت را انتخاب کنید.

تست شخصیت: هر فردی آرزو و رویاهای خودش را دارد. بسیاری از ما برای تحقق آرزوهایمان تلاش می کنیم. ابتدا به اهداف خود فکر کنید و آنها را تجسم کنید . سپس یک کارت را انتخاب کنید.

"طولانی ترین پیاده روی با یک رویا شروع می شود"

تست شخصیت : کارت شماره یک

شما به آرزوی خود خواهید رسید، اما باید کمی صبر کنید. در کارها عجله نکنید همه چیز مثل همیشه ادامه دارد. شلوغی و عجله فقط می تواند همه چیز را خراب کند، بنابراین باید صبور باشید. در لحظه زندگی کنید و از زندگی خود ،به بهترین شکل لذت ببرید . زمانی که انتظارش را ندارید، رویاها و آرزوهایتان به حقیقت می پیوندند.

تست شخصیت: کارت شماره دو

شما برای کار و تلاش خود، پاداشی که باید دریافت کرده اید. پاداشی که درتمام طول این مدت به شما کمک کرده که زندگی بهتری داشته باشید. آنچه را که می خواهید به دست خواهید آورد، اما نه آنطور که انتظارش را دارید. از روش های دیگر برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. این روش جدید می تواند بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان باشد . مسیرتان را تغییر دهید، پشیمان نخواهید شد.

تست شخصیت: کارت شماره سه

کائنات آماده نیست آنچه را که می خواهید به شما بدهد. در مورد خواسته های خود با دقت فکر کنید. برای رسیدن به اهدافتان باید بیشتر تلاش کنید. به یاد داشته باشید، که همه کارها پاداش دارد. پس اگر استقامت داشته باشید و صبر کنید، کائنات نمی تواند پاداش شما را نادیده بگیرد. بیشتر باید روی خودتان کار کنید، تا آرزوهایتان به حقیقت تبدیل شود. اکنون زمان تنبلی نیست، زیرا به هیچ جایی نمی رسید.

تست شخصیت: کارت شماره چهار

به آنچه که می خواهید ، میرسید و شاید بیشتر از آن. فقط یک نکته اصلی دارد و این است که متوقف نشوید.شما باید در جهت رسیدن به اهداف خود، بیشتر تلاش کنید . برآورده شدن یک آرزو،برای شما کافی نیست. شما باید با تمام قدرت،به کار و تلاش در مسیرتان ادامه دهید، تا به تمام رویاها و آرزوهای خود برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد