اونس طلا2372.52
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چند ترفند جالب که در موقعیت های بد به شما کمک می کند

ما میخواهیم چند ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که اگر در این شرایط قرار گرفتید ، مشکلتان را سریع حل کنید.

ما میخواهیم چند ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که اگر در این شرایط قرار گرفتید ، مشکلتان را سریع حل کنید.

استفاده از خمیر دندان برای کاهش تورم

وقتی انگشت پایتان به جایی برخورد میکند و متورم میشود، یک درمان خانگی میتواند به شما کمک کند التهاب و درد را کمی کاهش دهید. خمیر دندان خود را بردارید و مقداری از آن را روی انگشت خود بمالید. خمیر دندان، اثرات ضد باکتریایی و ضد التهابی روی سلامت دهان شما دارد، بنابراین میتواند به شما در این وضعیت دردناک تا حدودی کمک کند. این ترفند برای نیش زنبور نیز مفید است.

استفاده ازسرنگ برای بیرون آوردن نیش از بازو

اگربه طبیعت رفتید و یک زنبور شما را نیش زد نگران نباشید. یک ترفند ساده برای درمان آن وجود دارد. یک سرنگ بردارید و با یک کاتر یا چاقو نصف سرنگ را برش دهید. با سرنگ مثل جاربرقی نیش زنبور را بیرون بیاورید. این کاررا سریع انجام دهید. این ترفند زمانی کاربرد دارد که وقتی به طبیعت می روید یک سرنگ آماده در جیبتان داشته باشید.

استفاده از یخ برای کاهش درد میگرن

یک ترفند جالب برای کاهش درد میگرن این است که کیسه ای از سبزیجات یخ زده یا یخ را از فریزر خود بردارید و روی گردن خود قرار دهید. سرما می تواند رگ های خونی را منقبض کند و به کاهش انتقال درد به مغز کمک کند.

استفاده از روغن بچه برای برداشتن آسان چسب زخم

کندن چسب زخم برای همه دردناک است اما یک ترفند ساده دارد. روغن بچه را روی چسب بمالید و بگذارید یک ثانیه بماند. حالا میتوانید از برداشتن بانداژ بدون درد لذت ببرید.

استفاده از عسل یا شکربرای زبان سوخته

اگر زبانتان را با یک نوشیدنی داغ سوخت ، با آتش نشانی تماس نگیرید. ما یک ترفند ساده برای حل مشکل شما داریم. یک حبه قند یا یک قاشق عسل را روی زبان خود بمالید. عسل یک درمان سریع، برای مبارزه با سوختگی ها است.

اگر میخواهید گریه نکنید، چشمانتان را باز کنید

شما در حال تماشای یک فیلم عاشقانه هستید و ناگهان اشک هایتان سرازیر میشود .خونسردی خودتان را حفظ کنید. چشمان خود را کاملاً باز کنید، ماهیچه های صورت خود را سفت کنید و چانه خود را به سمت بالا ببرید. اجازه ندهید یک فیلم رمانتیک احساسات شما را کنترل کند . اگرهم نتوانستید جلوی گریه هایتان را بگیرید، دیدن فیلم ترسناک گزینه خوبی است.

اگر ترفند های دیگری را میشناسید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد