اونس طلا2394.45
مظنه16,181,000
18 گرم3,735,300
ارزش سکه36,455,793
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

چقدر انرژی دارید ؟ تصویری که دوست دارید انتخاب ‌کنید

هر فرد دارای سطح مشخصی از انرژی است. این یک ریتم درونی است که نشاط بدن شما را نشان می دهد.

هر فرد دارای سطح مشخصی از انرژی است. این یک ریتم درونی است که نشاط بدن شما را نشان می دهد. گاهی اوقات بودن در کنار کسی که انرژی مثبت و قوی دارد، کسانی را که قدرت کمتری دارند ضعیف می کند. به این دلیل که انرژی های قوی باعث از بین بردن انرژی های ضعیف می شود و باعث ناراحتی فرد می شود.

یکی از تصاویر زیر را انتخاب کنید!

تصویر شماره یک

شما انرژی بسیار قدرتمندی دارید! نه تنها قادر به مهار نیروی درونی خود هستید، بلکه می توانید این انرژی را به طور کامل با عزیزان خود منتقل کنید. اطرافیانتان در کنار شما احساس امنیت و آرامش می کنند. شما در واقع با میدان انرژی خود در زندگی از خود دفاع می کنید! همه ی فرصت هایتان و کارهایی که دوست دارید بخاطر این انرژی قوی و مثبت شما ، سر راهتان قرار میگیرد.

تصویر شماره دو

میدان انرژی شما و خلق و خوی شما می تواند بسیار متغیر باشد. وقتی غمگین هستید، انرژی شما در سطح پایینی قرار دارد و زمانی که خوشحال هستید، میدان انرژی شما افزایش پیدا می کند. سعی کنید بفهمید چه کارهایی باعث افزایش انرژی شما میشود . این تعادل انرژی به شما کمک میکند در هر شرایطی آرامش خودتان را حفظ کنید.

تصویر شماره سه

انرژی شما در سطح ایده آل است. این انرژی شما است که رفتار شما را متعادل می کند و برای شما هماهنگی به ارمغان می آورد. در کنار مردم، احساس آرامش می کنید. ارتباط با دیگران برای شما مانند یک مراقبه برای افزایش انرژیتان است. به جرات می توان گفت که شما یک قدرت بسیار قوی دارید!

تصویر شماره چهار

اوضاع کمی گیج کننده است. واقعیت این است که انرژی شما قوی است، اما شما تمایل زیادی به استفاده از آن ندارید. شما دوست ندارید قدرت درونی خودتان را احساس کنید، زیرا به سرگرمی های پرشور و هیجان علاقه ای ندارید. تنها کاری که انجام می دهید این است که ترجیح می دهید در منطقه امن و آرام خود بمانید. اما نگران نباشید! وقتی نقاشی می کشید یا از هنرهای خود استفاده می کنید از قدرت درونی خود استفاده میکنید. احساسات و حالاتی که هنگام استفاده از توانایی هایتان آنها را تجربه میکنید انرژی شما را افزایش می دهد.

تصویر شماره پنج

شما با انرژی های اولیه ارتباط دارید. در واقع، انرژی های اولیه قوی ترین نوع انرژی است. شما با زندگی خو گرفته اید وهمه اتفاقات خوب و بد را تمام و کمال می پذیرید. این قدرت و انرژی درونیتان ،هم برای شما و هم برای عزیزانتان فوق العاده الهام بخش است. شما لایق این انرژی و قدرت هستید.

تصویر شماره شش

انرژی و قدرت شما بسیار ضعیف است. انرژی شما با مدیتیشن کامل میشود. اگر روی خودتان کار کنید، انرژیتان کامل می شود. شاید از این واقعیت خود ساخته که واقعا قوی هستید لذت می برید اما این قدرت به اندازه ای که باید باشد نیست. پس حقیقت را بپذیرید تا به مرور زمان متزلزل نشوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد