اونس طلا2339.11
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,600,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

فال هفته آخر خردادماه

گاهی اوقات، ما چاره ای جز شجاع بودن و روبرو شدن با ترس هایمان نداریم زیرا اتفاقاتی در اطراف ما می افتد که ما را مجبور به حرکت و روبرو شدن با ترس هایمان میکند.

فروردین

افکارتان حسابی بهم ریخته است و شما را پریشان کرده است، آن را با تمام وجود بیان کنید. افکارو احساسات ما واقعیت زندگی ما را می‌سازند واگر ابراز نشوند، سمی می‌شوند. سرکوب احساسات، فقط انرژی شما را می گیرد. اگر بیان کردن آن سخت است، آنها را بنویسید و از ذهنتان بیرون کنید. در این هفته شخصی به زندگیتان وارد میشود که قرار است حرف هایتان را بشنود. چه یک دوست، یک عاشق، یک همکار، یک غریبه یا حتی یک عضو خانواده. بنابراین، هرگز درابراز آنچه که در ذهن و قلبتان میگذرد، تردید نکنید.

اردیبهشت

این هفته ای باید از هر ترفند ،استعداد و مهارتی که دارید یا یاد گرفته اید، استفاده کنید. نه فقط در کار بلکه در همه مسیر زندگیتان. این هفته با چالش هایی روبرو میشوید ،زمانی در آن پیروز می شوید که از تجربه ها و توانایی هایتان استفاده کنید. شما یک گاو نر سرسخت هستید! فقط به یاد داشته باشید که برای اثبات ارزش خودتان نیازی ندارید آن را به دیگران اثبات کنید. استراحت کنید، خواب کافی داشته باشید، مهمتر ازهمه، از درخواست کمک نترسید!

خرداد

به خودتان اجازه دهید تا بدون احساس گناه، شرم یا دروغ گفتن، از لحظاتتان لذت ببرید. «کیهان» از شما می‌خواهد که خودتان را رها کنید و نگران روز بعد نباشید. شما به چنین لحظاتی نیاز دارید، زیرا به ذهن پر دغدغه و مضطرب شما استراحت می دهد. با این کار میتوانید اهداف خودتان را واضح تر ببینید. دیگران را ببخشید چون شما لایق آرامش هستید. هر چه آرام تر باشید ، بیشتر از زندگیتان لذت میبرید.

تیر

باید یاد بگیرید زیبایی را در هر چیزی که در اطرافتان است ببینید. "زیبایی" به معنای مفید بودن چیزی (یا شخصی) برای شما نیست. "زیبایی" یعنی خود واقعیتان باشید، بدون اینکه بخواهید ارزش خودتان را به دیگران ثابت کنید. اینکه خودتان را دوست داشته باشید، خودشیفتگی نیست. خودشیفته ها احساس همدلی ندارند. خودتان را به خاطر هرچه دارید چه خوب و چه بد، دوست داشته باشید. زمانی که خودتان را دوست داشته باشید، می توانید زیبایی را در اطراف خود و همچنین در تمام مسیر زندگی خودتان مشاهده کنید.

مرداد

این هفته در حین انجام کارهایتان محتاط باشید. شما نمی‌دانید کلمات چه تأثیری بر مردم می‌گذارند و هرگز نمی‌دانید چه کسی واقعاً به حرف هایتان گوش می‌دهد. وقتی یاد بگیرید پیش هرکسی صحبت نکنید ، دیگران نمیتوانند از کلمات شما، علیه شما استفاده کنند. حساسیت اطرافیانتان در این هفته بسیار زیاد میشود .ساکت ماندن به این معنی نیست که شما چیزی برای گفتن ندارید، به این معنی است که آنها آماده شنیدن افکار شما نیستند. بگذارید همه چیز حل شود! فقط حواستان باشد.

شهریور

اشکالی ندارد گاهی یک لحظه مکث کنید و یک نفس عمیق بکشید. تحمل اتفاقات اطرافتان و چیزهایی که در ذهن و قلب شما میگذرد، بسیار آزاردهنده است. نباید بخاطر استراحت کردن ،احساس گناه کنید. انجام این کار به بدن و سیستم داخلی شما (به ویژه گوارش شما) اجازه می دهد تا سالم بمانند و انرژیتان بیشتر شود. استراحت کردن، می تواند به شما کمک کند تا ببینید که چه کسی هستید ، در کجای مسیر زندگی قرار دارید و آیا پیشترفت کرده اید یا منحرف شده اید. پس ادامه دهید واستراحت کنید!

مهر

این هفته اتفاقاتی برایتان خواهد افتاد که باید تعادلتان را حفظ کنید . سیاه و سفید در زندگی معنایی ندارد. اگر چیزی شما را دچار تردید کرد قبل از تصمیم گرفتن، خوب فکر کنید. گفتن آسان‌تر از انجام دادن است. اتفاقات و تجربه های تلخ در زندگی، بسیار دردناک است. با این حال، اگر به چیزی به عنوان یک تجربه بد نگاه کنید، بدتر می شود. اگر به عنوان یک تجربه به آن نگاه کنید، دیگربرایتان تلخ نیست. یک گل رز زیبا ،پر ازخار است . اگر میخواهید شاد باشید باید سختی های زندگی را تحمل کنید.

آبان

در این هفته باید تغییر کنید و با تغییرات روبرو شوید. یک سفر در پیش دارید که حالتان را خوب میکند. در این تغییرات جدید، یاد می‌گیرید که ارتباط محبت آمیز و عمیق‌تری با عزیزانتان برقرارکنید. درست است که عاشق شدن همه چیز را زیبا میکند اما برای شما که در گذشته از آن لطمه خوردید فقط باعث میشود زخم های کوچک گذشته را فراموش کنید اما زخم های بزرگتر را بطور کامل خوب نمیکند. تلاش کنید افکارتان را در مورد عشق تغییر دهید. احساسات خود را بدون هیچ ترس یا تردیدی بیان کنید . مسافرت برایتان بسیار خوب است.

آذر

این هفته، در مورد احساس واقعی خود صادق باشید. غرغر کردن و جاروجنجال کردن فقط تصویرتان را در ذهن دیگران خراب میکند. گاهی اوقات شما از آن به عنوان راهی برای پوشاندن چیزی استفاده می‌کنید تا به همه نشان دهید که همه چیز خوب است. مشکلاتتان را پنهان نکنید. آنقدر شجاع باشید که آنچه واقعاً شما را آزار می دهد بیان کنید.ازاین همه تظاهر خسته نشدید؟ درمان بیماری های عاطفی بسیار دشوارتر از جسمی است. از این هفته به‌عنوان فرصتی برای تغییر خودتان استفاده کنید . نشان دادن اینکه در رابطه خود شکست خوردید باعث میشود افکارتان آزاد شود و به آرامش برسید .

دی

ارزش واقعی خودتان را درک کنید، از خودتان قدردانی کنید و برای خودتان ارزش قائل شوید. زمان زیادی تلاش کردید که تغییر کنید اما آن را بی ارزش میبیند. "جهان" برنامه های بزرگی برای شما دارد و به شما ایمان دارد که آنها را با موفقیت پشت سر می گذارید. به خودتان و توانایی هایتان باور داشته باشید.است. خودتان را از شر هر آسیبی که در گذشته داشتید خلاص کنید. سخت است اما ممکن است . هیچ تغییری یک شبه اتفاق نمی افتد.

بهمن

این هفته زمان خوبی برای ارتباط با یک فرد خاص در زندگی تان است. این شخص می تواند یک معشوقه ، همسر، یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده شما باشد. روی آن شخص خاص تمرکز کنید به خصوص اگر به او اهمیت نمی دادید. برایش کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید چرا او را دوست داشتید. از او قدردانی کنید چون کوچکترین محبت شما می تواند مانند جادو روی او تأثیر بگذارد. سعی کنید کارهایی که او دوست دارد انجام بدهید و با او تفریح کنید. اگر او را دوست دارید صادقانه به او بگویید و اگر هم نه ، با احساسات او بازی نکنید.

اسفند

گاهی اوقات، ما چاره ای جز شجاع بودن و روبرو شدن با ترس هایمان نداریم زیرا اتفاقاتی در اطراف ما می افتد که ما را مجبور به حرکت و روبرو شدن با ترس هایمان میکند. این چالش ها، ما را قوی تر می کند و به ما فرصت می دهد تا بر زندگی خود مسلط شویم. شما در تاریک ترین و بدترین لحظات روی پای خودتان ایستاده اید و نا امید نشده اید. فقط باید تصمیم بگیرید. آیا منتظر می مانید تا دیگران به شما کمک کنند یا خودتان دوباره بلند می شوید ؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد