اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ند پرایس: برای بازگشت متقابل به توافق هسته ای آماده ایم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد این کشور برای بازگشت به توافق هسته ای آمادگی دارد.

به گزارش سایت طلا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد این کشور برای بازگشت به توافق هسته ای آمادگی دارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی مدعی شد که این کشور برای بازگشت متقابل به توافق هسته ای با ایران آمادگی دارد.

طبق گزارش الجزیره، ندپرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ایران می تواند طی چند هفته به بمب هسته ای دست یابد؛ به همین خاطر می خواهیم تا به صورت متقابل به توافق هسته ای بازگردیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: نمی خواهیم تاریخی را برای بازگشت به توافق هسته ای مشخص کنیم.

پرایس در همین تأکید کرد: آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل متعهد است و برای توقف اقدامات سپاه پاسداران علیه ثبات در منطقه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

او بدون اشاره به وظایف آمریکا برای احیای توافق هسته ای گفت: منتظریم ایران جواب سازنده ای را بدهد که از طریق این پاسخ، از طرح مسائلی که خارج از توافق هسته ای است دست بردارد.

او همچنین مدعی شد: اگر ایران تصمیم سیاسی خود را بگیرد، در شرایطی قرار خواهیم گرفت که امکان بازگشت به توافق هسته ای را فراهم می کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه به سفر قریب الوقوع جو بایدن رئیس جمهور این کشور به منطقه اشاره کرد و افزود: چالش به وجود آمده از جانب ایران در صدر دستور کار بایدن در سفر به منطقه در ماه آینده خواهد بود.

ند پرایس بدون اشاره به اینکه عربستان بارها آتش بس در یمن را نقض کرده مدعی شد: عربستان نقش تعیین کننده ای را در برقراری آتش بس در یمن داشته است.

پرایس با متهم کردن ایران به تنش زایی گفت: اقدامات دفاعی ما در برابر تنش زایی ایران سنجیده است و برای افزایش تنش در منطقه تلاش نمی کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان با اشاره به گزارش پر از اشتباه اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد: ایران به توصیه های آژانس پایبند نبوده و اقداماتی را انجام داده که بازگشت به توافق هسته ای را سخت کرده است.

سخنان این مقام آمریکایی در خصوص بازگشت به برجام در حالی مطرح شده است که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شده مذاکرات با ایران برای احیای توافق هسته ای به بن بست رسیده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد