اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد دوباره طلا پس از سقوط به پایین ترین قیمت 4 ماه اخیر + تحلیل تکنیکال

طلا در روز گذشته به پایین ترین قیمت 4 ماه اخیر خود سقوط کرد. با این حال از صبح امروز فلز زرد یک رشد نسبی را به نمایش گذاشته و در حال حرکت به سمت سطوج بالاتر است.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در ر وز گذشته تا نزدیکی 1810 دلار کاهش یافت که پایین ترین قیمت 4 ماه اخیر آن به شمار می رود. با این حال از صبح امروز فلز زرد شاهد رشد خوبی بوده و هم اکنون هر اونس طلای جهانی با 9 دلار رشد روزانه در عدد 1828 دلار در حال معامله است.

افزایش تورم ایالات متحده باعث شده است تا فعالان بازار پیش بینی کنند که فدرال رزرو در جلسه آینده خود نرخ بهره را بیش از مقادیر تعیین شده قبلی و به میزان 75 واحد پایه افزایش خواهد داد. این موضوع احساسات پیرامون دلار آمریکا و همچنین بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده را تقویت کرده و باعث افت طلا دلاری شده است.

افزایش تقاضا برای دلار به عنوان یک دارایی امن علاوه بر کاهشی کردن طلا، بر احساسات بازار سهام نیز تاثیر منفی گذاشته است. علاوه بر این نگرانی از افزایش تورم و در ادامه ایجاد رکود در افتصاد ایالات متخده نیز باعث شده است تا سرمایه گذاران تمایل جندانی نسبت به بازار سهام از خود نشان ندهند.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که فلز زرد در حال تلاش است تا بالاتر از پایین ترین قیمت هفته گذشته یعنی 1826 دلار تثبیت گردد. مقاومت بعدی پیش روی طلا در نقطه 1833 دلار قرار دارد که عبور از آن کار ساده ای نخواهد بود.

صعود بیشتر قیمت طلا می تواند این فلز گرانبها را با مقاومت 1839 دلاری مواجه سازد. هرگونه صعود بیشتر طلا را با دو مقاومت 1841 و در نهایت 1846 دلار مواجه خواهد ساخت.

از طرف دیگر طلا در نقطه 1820 دلار از حمایت قدرتمندی برخوردار است. افت بیشتر می تواند طلا را به حمایت 1816 دلار نزدیک کند. در صورتی که طلا به روند نزولی خود ادامه دهد به ترتیب در نقاط 1810 و 1807 دلار پشتیبانی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد