اونس طلا2429.01
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,000,000
ربع14,900,000

یک پروانه انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

زمان رشد شخصی و آگاهی بیشتر از افکار ذهنی، فیزیکی و معنوی‌تان فرا رسیده است. تغییر گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز و نا امید کننده باشد زیرا ما را از منطقه امن خودمان خارج می کند.

زمان رشد شخصی و آگاهی بیشتر از افکار ذهنی، فیزیکی و معنویتان فرا رسیده است. تغییر گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز و نا امید کننده باشد زیرا ما را از منطقه امن خودمان خارج می کند.

به تصویر نگاه کنید و یکی از ۳ پروانه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید.

پیام پروانه شماره یک

فرشتگان از شما می خواهند که به همان اندازه که اطرافیانتان را می پذیرید و دوست دارید، خودتان را هم دوست داشته باشید و بپذیرید. شما همیشه تمام تلاش خود را می کنید تا دیگران را با دید مثبت ببینید و به همه اعتماد کنید. زمان آن است که به خودتان احترام بگذارید و بدانید که چقدر با استعداد هستید.

همیشه این را به خاطر بسپارید که در هرزمینه ای اول باید به خودتان احترام بگذارید . قبل از هر تصمیم گیری فکر کنید.

پیام پروانه شماره دو

شما اخیراً خیلی سخت کار میکنید. امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید و از زندگیتان لذت ببرید. مدتی است که دچار استرس شده اید . به خودتان استراحت بدهید. شادی و لذت را در هر لحظه از زندگی روزمره خودتان پیدا کنید.حتی اگر کوچک باشند. به سادگی میتوانید با زندگی کردن در لحظه و لذت بردن از پیشرفت هایتان در کارهای سختی که اخیراً انجام داده اید، احساس شادابی کنید.

پیام پروانه شماره سه

قانون جذب یک قانون بسیار واقعی و ثابت شده است .استفاده از این قانون هیچ ضرری ندارد. مدتی است که انرژی انجام هیچ کاری را ندارید، فقط در حال حرکت هستید وهمه کارهایتان را از روی عادت انجام می دهید.. شما ارتباط خود را با جهان اطراف خود از دست داده اید. ممکن است سعی کنید موقعیت ها را بیش از حد کنترل کنید یا همه کارها را به تنهایی انجام دهید. فرشتگان اینجا هستند تا به شما یادآوری کنند که اگر این احساس را رها کنید و سرنوشت خودتان را کنترل کنید، به شما کمک میکنند.

سرنوشت شما همانطور شکل میگیرد که خودتان میخواهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انرژی منفی را از خود دور کنید و اجازه دهید که اتفاقات زیبا برایتان آشکار شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد