اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رازهایی که مردان هرگز به زنان نمی گویند

هر زنی یک راز دارد. اما مردها چطور؟ مردها رازهایی دارند که دخترها حتی نمیتوانند آنها را حدس بزنند.

هر زنی یک راز دارد. اما مردها چطور؟ مردها رازهایی دارند که دخترها حتی نمیتوانند آنها را حدس بزنند.

مردها اعتماد به نفس را دوست دارند

اکثر زنان بر این باورهستند که مردان، زنانی را دوست دارند که به ظاهرشان اهمیت می دهند. زنان تلاش میکنند خودشان را به یک مدل تبدیل کنند تا در نظر مردان کاریزماتیک باشند.اما رازی که اغلب مردان آن را پنهان میکنند این است که همه مردان، زنی را دوست دارند که با اعتماد به نفس باشد. باورش سخت است، اما اعتماد به نفس یک زن را از نظر فیزیکی بسیار جذاب تر می کند.

مردها علاقه ای ندارند که عشقشان شیک بپوشد

اکثر مردان زنان مورد علاقه خود را با لباس های معمولی هم جذاب می بینند. آنها شیک پوشیدن را دوست دارند اما شیک نبودن هم نمیتواند چیزی ازعلاقه آنها کم بکند. به یاد داشته باشید که مردان با چشمان خود عشق می ورزند.

«مرد بودن» از نظر یک زن برایشان بسیار مهم است

به همین دلیل است که مردان دوست دارند در خانه و یا در کنار عشقشان کارهایی را انجام دهند که در مقابل خانم ها، قوی و باهوش به نظر برسند، خواه تعمیر سشوار باشد ،و خواه چسباندن یک قاب عکس به دیوار.

تنفر از سوال "آیا من چاق هستم؟"

زنان عاشق پرسیدن سوالاتی مانند "آیا من چاق هستم؟" هستند. در حالیکه مردان از پاسخ دادن به این سوالت متنفرند. آنها متوجه می شوند که یک دختر چاق است یا بخاطر لباسش چاق به نظر می رسد. مردها جواب این سوالات را به گونه ای می دهند که میدانند شما از آن پاسخ خوشحال می شوید.

مردان همیشه رقابت و حسادت می کنند

آنها خود را با دوستان خود مقایسه می کنند و از پذیرش شکست متنفرند. یک مرد نمی تواند به کسی که واقعا دوستش دارد بگوید که نمی تواند پول چیزی را بپردازد.

مردها هیچوقت احساسات خود را آشکارنمی کنند، وقتی یکی از آنها معشوقه اش را در حال صحبت کردن با پسر دیگری ببیند، با اینکه ظاهرا برایش مهم نیست و هیچ حسی در صورتش مشخص نیست ،اما این را باور کنید، که او در درون در حال حرص خوردن و بسیارناراحت است.

چشمانشان کور نمی شود

اگر فکر می کنید دوست یا خواهر شما بسیار جذاب است، مرد شما نیز این جذابیت را میفهمد، آن را دوست دارد و به او فکر می کند. گرچه، هرگز آن را با صدای بلند نمی گوید. بسیار احمقانه است که فکر کنید عشق او به زنش، چشم او را برای دیدن دختران دیگر کور می کند :)

( نکته آخر : خانم ها، اگر مردی شما را به رستوران دعوت کرد، برای انتخاب لباس عروس عجله نکنید. شوخی ها و لبخندها فقط نشانه علاقه او به شماست، نه اینکه برای همیشه مال شماست. )

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد