اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک ماندلا انتخاب کنید تا راه آرامش درونی خودتان را پیدا کنید

نمادی که در پشت ماندالا وجود دارد برای بسیاری از مردم، چه مسلمان، بودایی، مسیحی، بت پرست یا هر گرایش مذهبی دیگری می تواند معنای متفاوتی داشته باشد.

نمادی که در پشت ماندالا وجود دارد برای بسیاری از مردم، چه مسلمان، بودایی، مسیحی، بت پرست یا هر گرایش مذهبی دیگری می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. همه ما در زندگی دست به انتخاب هایی می زنیم، و گاهی اوقات متوجه نمی شویم که این تصمیمات چه تاثیری بر زندگی ما دارند.

این بار، انتخاب شما مشخص می کند که کدام ماندالا با روح شما ارتباط برقرار می کند!

ماندالا شماره یک: شهود

ماندالای شما، شهود است. ماندالای شما حامل روح جغد است. جغد حس بینایی قوی و توانایی جستجوی نور در تاریکی را برای شما به ارمغان می آورد. شما نیز مانند جغد، فردی بسیار مثبت هستید و سعی می کنید در هر شرایطی بهترین کار را انجام دهید. روح جغد به عنوان کلیدی برای باز کردن خرد درونی شما عمل می کند. روح ماندالای شما به شما یادآوری می کند که همیشه خوش رو بمانید، به خودتان اعتماد کنید وبه ندای درونتان گوش دهید. شما بیشتر از آنچه فکر می کنید می دانید! به غرایز خود اعتماد کنید!

ماندالا شماره دو: عشق

تو ماندالای عشقی! زندگی شما توسط عنصر آب کنترل می شود. شما به عشق واقعی، باور دارید و یکی ازاهداف اصلی شما در زندگی این است که عشق واقعی خود را پیدا کنید. شما روح اسب دریایی را حمل می کنید. اسب دریایی توانایی های پرورش و فداکاری کردن برای همه چیز وهر کس خصوصا، کسانی که دوست دارید را به ارمغان می آورد.اسب دریایی به ما یادآوری می کند که هر شکلی از عشق ، یک محرک مهم در زندگی است!

ماندالای شماره سه: سگ

روح شما توسط عنصر آب اداره می شود و شما روح سگ را حمل می کنید. این روحیه ما را به یاد عشق بی قید و شرط می اندازد و به ما می آموزد که بخشش یکی از مهم ترین ارزش های زندگی است. باید به همه افراد زندگیتان و اطرافیانتان و اینکه چگونه بر احساس شما تأثیر می گذارند فکر کنید. بدانید که تنها زمانی روح شما در آرامش قرار میگیرد که دیگران را ببخشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد