اونس طلا2313.16
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

چند ترفند جالب برای آسان کردن کارها در خانه

بعضی از ترفندهای خانگی وجود دارد که می‌تواند به ما کمک کند از زمان خود بهتر استفاده کنیم، از کارهای کوچک روزانه گرفته تا کارهای بزرگ .

بعضی از ترفندهای خانگی وجود دارد که میتواند به ما کمک کند از زمان خود بهتر استفاده را کنیم، از کارهای کوچک روزانه گرفته تا کارهای بزرگ .

خوشبو کردن سطل زباله بدبو

یک ترفند معمولی خانگی، برای از بین بردن بوها، شامل استفاده از یک پنبه و برخی روغنهای معطراست. یک پنبه آغشته به روغن معطر زیر کیسه زباله خود قرار دهید. همچنین میتوانید با آغشته کردن یک پد پنبهای در چند قطره روغن و گذاشتن آن در سطل زباله، یک محیط معطر ایجاد کنید. این ترفند خانگی، باعث می شود که ناحیه داخل و اطراف سبد زباله شما بوی خوبی بدهد. به عنوان مثال، روغن درخت چای، علاوه بر داشتن بوی خوب ، با باکتریها نیز مبارزه میکنند.

کرم اصلاح را به آینه بمالید

برای جلوگیری از بخار کردن آینه، به سادگی یک حوله مرطوب را به مقداری از کرم اصلاح آغشته کنید. سپس، با حرکات دایرهوار، آن را به آرامی روی آینه بزنید و اجازه دهید حدود یک دقیقه روی آینه بماند. تمام سطح آینه را بپوشانید.پس از آن، متوجه خواهید شد که آینه شما دیگر بخارنمیگیرد.

رول دستمال توالت به عنوان سر کوچک جاروبرقی

به جای بیرون رفتن و خرید یک سر اضافی برای جاروبرقی، رول دستمال توالت شما میتواند بهترین ترفند خانگی برای جاروبرقی باشد. ابتدا سر لوله جاروبرقی را به مقوای کاغذ توالت ، متصل کنید. سپس نوک دایره ای کاغذ را روی هم فشار دهید تا حفره ای توخالی تشکیل شود و در قسمت هایی که باید به آن دسترسی داشته باشید، قرار می گیرد.

یک توپ از فویل آلومینیومی در ماشین ظرفشویی

به سادگی یک تکه از فویل را بصورت یک توپ کوچک مچاله کنید و آن را در سبد ظروف قرار دهید. سپس، طبق معمول، با قرص شوینده مناسب، ماشین ظرفشویی خود را پر کنید. با این ترفند ،وقتی بشقابها و کارد و چنگالهایتان را از ماشین لباسشویی بیرون میآورید، برق میزنند و آثار خراش و لکههای ظروف نقرهای از بین میروند.

فرش را با جوش شیرین خوشبو کنید

یکی از فواید بیشمار جوش شیرین این است که میتواند فرش ما را خوشبو کند. برای شروع، فرش خود را با جاروبرقی تمیز کنید تا هرگونه آلودگی از روی آن پاک شود. پس از آن، جوش شیرین را روی آن بریزید و بگذارید چند ساعت بماند تا بوها را از بین ببرد و آنها را جذب کند. هر چه ، جوش شیرین مدت زمان بیشتری را روی فرش بماند، بهتر است.

کلم بروکلی را وارونه بپزید

اگر فقط گلچههای بروکلی را میخواهید، آن را به صورت وارونه در آب جوش قرار دهید و ساقه آن بیرون بیاید. سپس، وقتی آماده شد، میتوانید به راحتی گلچههای پخته شده را جدا کرده و قسمتی را که تکههای سبز کوچک در آن قرار دارد، دور بریزید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد