اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال کاهش طرح محرک پولی آمریکا از ماه سپتامبر

سایت طلا: تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که برنامه خریداری اوراق قرضه در آمریکا از ماه سپتامبر به کمتر از 65 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ در حالی که فدرال رزرو آمریکا هم اکنون ماهانه 85 میلیارد دلار برای خریداری اوراق قرضه اختصاص داده است تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که این رقم از ابتدای سپتامبر به کمتر از 65 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش نیمی از کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی بلومبرگ پیش بینی کردند که اجرای برنامه محرک پولی فدرال رزرو از ابتدای سپتامبر به 65 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.

در نظرسنجی ماه گذشته بلومبرگ 44 درصد کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که اجرای سیاست های محرک پولی آمریکا از ماه سپتامبر کاهش خواهد یافت.

بازارهای جهانی به شدت نگران تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای کاهش برنامه محرک پولی است. این مساله می تواند موجب کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی و افزایش ارزش دلار شود.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا روزهای 30 و 31 جولای برگزار خواهد شد. فدرال رزرو آمریکا از سال 2008 میلادی تاکنون اقدام به اجرای سیاست های محرک پولی با هدف کمک به رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری کرده است./م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد