اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضرت عیسی را چند بار در تصویر می بینید؟

بسیاری بر این باورند که معنویت فقط رفتن به مکان های مذهبی است. اما معنویت چیزی است که هر کس به هر جایی که می رود در درون خودش آن را حس می کند و چیزی نیست که فقط در یک مکان خاص باشد.

بسیاری بر این باورند که معنویت فقط رفتن به مکان های مذهبی است. اما معنویت چیزی است که هر کس به هر جایی که می رود در درون خودش آن را حس می کند و چیزی نیست که فقط در یک مکان خاص باشد. همه ما انسان های مذهبی و معنوی نیستیم و گاهی اعتقادی به این باورها نداریم.

این تست را انجام دهید و سطح معنویت خودتان را کشف کنید. حضرت عیسی را چند بار در تصویر دیدید؟

بین یک و سه

اگر عیسی را بین یک تا سه بار دیدید به این دلیل است که قطعاً سطحی از معنویت را دارید که با آن در ارتباط هستید و از آن آگاه هستید. شما به زندگی فراتر از زندگی زمینی و آخرت اعتقاد دارید. می خواهید وقتی روحتان از بدنتان خارج شد به دنیای نورانی و بهشت وارد شود.

بین چهار تا پنج

شما فردی هستید که معنویت و مذهب بخش مهمی از زندگیتان است و همه تصمیم هایتان را براساس اعتقاداتتان می گیرید. شما به همه چیز از منظر معنوی نگاه می کنید و افراد را بر اساس ظاهرشان قضاوت نمی کنید، بلکه بر اساس سطح معنویت آنها قضاوت می کنید. شما احساس می کنید که هرکس شبیه شماست انسان خوبی است.

شش یا بیشتر

معنویت چیزی است که زندگی شما را هدایت می کند و شما تقریباً به آخرت بیشتر اعتقاد دارید تا زندگی دنیوی. تمام اعمال و رفتار شما با فکر کردن به آخرت انجام می شود. شما احساس می کنید که معنویت دلیل بودن انسان ها روی زمین است و فراتر از آنچه که به ظاهروجود دارد، به اتفاقات دنیا نگاه می کنید تا عمیقاً آنها را بشناسید. شما نه به اشیای مادی، نه به تجملات و نه ثروت، علاقه ای ندارید، فقط به توشه آخرت علاقه دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد