اونس طلا2322.17
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

چه احساسی جلوی پیشرفت شما را می گیرد؟ در تصویر چه چیزی می بینید ؟

ما هیچوقت به آنچه احساس می کنیم توجه نمی کنیم. احساسات باعث می شود که ذهن ما پریشان شود و دیگر نتوانیم منطقی فکرکنیم.

ما هیچوقت به آنچه احساس می کنیم توجه نمی کنیم. احساسات باعث میشود که ذهن ما پریشان شود و دیگر نتوانیم منطقی فکرکنیم. به تصویر زیر نگاه کنید، اول چه چیزی دیدید؟

طرح ماندالا

شما باید صبر و استقامت داشته باشید، عجله کردن مانع پیشترفت شما در زندگی میشود. زندگی همیشه بد نیست و نباید به اتفاقات با دید منفی نگاه کرد . وقتی صلابت به لجاجت تبدیل بشود به دیگران و خودتان آسیب میرساند. اینکه از دیگران کمک بگیرید کار اشتباهی نیست. باید بیشتربا عزیزانتان درارتباط باشید، در غیر این صورت از شما فاصله میگیرند. تعریف کردن از دیگران بسیار خوب است و اصلا شرم آور نیست. ناسازگاری را کنار بگذارید و دیگران را درک کنید . انعطاف پذیر باشید تا ببینید زندگی چقدر آسان می شود.

پروانه

شما خیلی ساده لوح و زودباور هستید. شما در زندگیتان مانند یک "کتاب باز" هستید که مردم به راحتی میتوانند در مورد شما همه چیز را بدانند و در مورد آن صحبت کنند. شما خیلی سریع با دیگران صمیمی می شوید. ممکن است فکر کنید که وقتی در مورد خودتان با دیگران صحبت می کنید، به مردم نزدیکتر می شوید.وقتی اطلاعات شخصی خودتان را به دیگران می دهید ، پیش آنها بی ارزش می شوید. یادتان باشد سفره دلتان را باز نکنید.

دو چشم

شما، فقط باید استراحت کنید. تنش عصبی و استرس همیشه از سرعت شما برای رسیدن به اهدافتان جلوگیری میکند. شما همیشه خودتان را در خطر می بینید. دوست دارید که اوضاع تحت کنترل دائمی شما باشد. یک اتفاق ناخواسته همه ی برنامه های شما را بهم میزند و نیاز به استراحت پیدا میکنید. زمانی را برای آرامش روحی و جسمی به خودتان اختصاص دهید. سپس به سر کار خود برگردید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد