اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند ترفند جالب برای داشتن یک شلوارجین دوست داشتنی

تقریباً همه افراد یک شلوار جین در کمد لباس خودشان دارد. با این ترفند ها می توانید شلوارتان را به شلواری که دلتان می خواهید تبدیل کنید .

تقریباً همه افراد یک شلوار جین در کمد لباس خودشان دارد. با این ترفند ها می توانید شلوارتان را به شلواری که دلتان می خواهید تبدیل کنید .

از بین بردن بو از شلوار جین

اگرچه نباید شلوار جین خود را زیاد بشویید، اما بلاخره باید شسته شوند. شلوار جین انواع رطوبت و بو را به خودش جذب میکند . اگر میخواهید از شر بوی شلوار جین خود خلاص شوید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شلوار جین خود را تا کنید، در یک کیسه زیپ دار قرار دهید و یک شب در فریزر نگه دارید.

از بین بردن بو از شلوار جین

از دست دادن رنگ

خرید یک شلوار جین جدید همیشه هیجان انگیز است. با این حال، همیشه نگران این هستید که رنگ شلوارتان موقع شستشو از بین نرود. یک راه آسان برای جلوگیری از این امر وجود دارد . مقدار مساوی نمک و آب را با هم مخلوط کنید و شلوار جین خود را در آن بشویید. این کار باعث می شود که رنگ شلوار هنگام شستشو از بین نرود.

افزایش طول عمر شلوار جین

خیلی وقت ها آنقدر شلوار جین خود را دوست داریم که نمی خواهیم کهنه شود. اما با شستشوها و استفاده مداوم ، با گذشت زمان، درخشندگی خود را از دست می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شلوار جین را در حالی که مرطوب است، با اتو و حرارت زیاد آن را خشک کنید.

افزایش طول عمر شلوار جین

شلوار جین بدون چروک

با حداکثر دما شلوار خودتان را خشک کنید. بخار با حرارت زیاد تمام چروک های شلوار جین شما را از بین می برد . هیچ کس لباس های چروک را دوست ندارد. به خصوص زمانی که جنس آن محکم و خشک باشد.

سفید کردن شلوار جین

آب و سفید کننده را بطور مساوی در یک سطل بریزید. شلوار جین با رنگ های مختلف در تماس با سفید کننده واکنش متفاوتی نشان می دهد. اگر میخواهید نتیجه بهتری بگیرید شلوار جین را خیس کنید تا سفید کننده روی آن بهتر عمل کند. اگرشلوار جین سفید رنگ میخواهید، آنرا به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در سطل فرو کنید. آخرین مرحله این است که شلوار جین را با آب سرد آبکشی کنید و سپس آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید و آبکشی کنبد.

تنگ کردن شلوار جین در خانه

برای کوچک کردن شلوار جین گشاد، ابتدا آن را با آب داغ بشویید و بلافاصله تا گرم است ، آن را خشک کنید. پس از چند بار تکرار، شلوارجین شما تنگ می شود. برای کوچک کردن یک ناحیه خاص ،یک آبپاش را با سه چهارم آب و یک چهارم نرم کننده لباس پر کنید و روی آن اسپری کنید، محل مورد نظر را مرطوب کنید و بلافاصله آن محل را خشک کنید.

تنگ کردن شلوار جین در خانه

شلوار جین پاره درست کنید

به جای خرید یک شلوار جدید، بهتر است خودتان یک شلوار جین قدیمی را بردارید و این کار را روی آن امتحان کنید. ایجاد سوراخ و سنگ شور کردن شلوار جین با کمک قیچی، تیغ یا چاقو آسان تر است. برای داشتن ظاهری فرسوده، می توانید از رند یا سنگ پا نیز استفاده کنید. یک تکه چوب زیر ناحیه ای که میخواهید آن را پاره کنید قرار دهید و با وسایلی که گفته شد تا میزانی که مطمئن شوید هنگام نشستن کاملا پاره نمی شود آن را پاره کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد