اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

شهریه مدارس غیردولتی دوشنبه این هفته اعلام می‌شود/ ۳۰میلیون تومان وام شهریه برای دانش‌آموزان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه شهریه مدارس غیردولتی دوشنبه این هفته اعلام می‌شود، گفت: صندوق حمایت از مدارس غیردولتی ۳۰میلیون تومان وام شهریه پرداخت می‌کند.

به گزارش سایت طلا ؛ احمد محمودزاده رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به اینکه مدارس بین‌الملل با عنوان TIS مطرح است، اظهار کرد: 11 مدرسه بین‌الملل در داخل کشور داریم، سه مدرسه TIS در خارج از کشور داریم.

وی افزود: 28 مدرسه با نظام آموزشی سایر کشورها یا همان اتباع، 5 مدرسه آموزش از راه دور و 11 مدرسه غیردولتی عادی داریم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در مدارس TIS برخی موارد درسی متفاوت با نظام آموزشی درسی کشور است که مورد تأیید شورای‌عالی آموزش و پرورش است و برای دانش‌آموزانی که والدینشان خارج از ایران بودند و برخی شغل‌ها که مدتی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، طراحی شده است و بعد از یک مدت وقفه صدور مجوز برای این نوع مدارس را شروع کردیم و هفته گذشته 8 مدرسه غیردولتی بین‌المللی خارج از کشور و در مدرسه اتباع مجوز گرفتند و علاقه‌مندیم در مراکز آزاد تجاری هم برای این مدارس مجوز بگیرند.

وی گفت: سطح علمی مدارس بین‌الملل در داخل کشور بالاست و زبان‌های مختلفی تدریس می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنم در کشور از همین امکانات استفاده کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره شهریه مدارس غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی روز دوشنبه این هفته اعلام می‌شود و باید در شورای نظارت تصویب شود، فرایند تصویب شهریه نسبت به سال‌های گذشته تفاوت دارد به‌گونه‌ای که روند فعالیت‌های آموزشی و تربیتی 35 امتیاز دارد.

محمودزاده درباره پرداخت وام شهریه گفت: صندوق حمایت از مدارس غیردولتی وابسته مدارس غیردولتی است و جایگاه قانونی دارد و طی تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر به مدارس برای تسهیلات 50 میلیون تومان و به دانش‌آموزان نیز 30 میلیون تومان وام کمک‌شهریه می‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد