اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بزرگترین دشمن پوست شما که در حمام از آن نگهداری می کنید

شاید این سوال پیش بیاید که صابون به عنوان یک وسیله شستشوی کاملا بهداشتی چرا باید بزرگترین دشمن پوست ما باشد؟

به گزارش سایت طلا، صابون یکی از عمده شوینده های پوست است که معمولا در زمان استحمام از آن استفاده می شود و برای پاکسازی پوست بسیار قدرتمند عمل می کند.

صابون به راحتی می تواند تمام آلودگی و چربی پوست شما را ازبین ببرد اما در بین استفاده از شامپو بدن و صابون کدام انتخاب سالم تری برای پوست شما است؟

صابون ها برای پوست خشن هستند و می توانند چربی ها و پروتئین های اساسی موجود در سطح پوست را ازبین می برند.

صابون

شامپو بدن دارای بافتی ملایم تر از صابون است و حاوی مواد غیر صابونی مانند امولسیون ها، مرطوب کننده ها، ویتامین E و روغن و عصاره های طبیعی است.

مکانیزم پاکسازی شامپو بدن مانند صابون است و می تواند کثیفی، چربی اضافی و عرق را از روی پوست پاک کند. با این حال یک تفاوت بزرگ در نوع پاکسازی شامپو بدن و صابون در این است که شامپو بدن خشکی، مسدود بودن منافذ و پوسته پوسته شدن پوست را برطرف می کند و رطوبت از دست رفته پوست را بر می گرداند.

شامپو

یک واقعیت این مسئله است که هرچه صابون کف بیشتری تولید می کند ممکن است شما احساس تمیزی بیشتری داشته باشید درحالی که هرچه میزان کف کردن بیشتر باشد چربی های طبیعی بیشتری ازبین می رود که باعث خشکی پوست می شود. در نتیجه استفاده از شامپو حتی با داشتن کف کمتر بهترین گزینه برای پاکسازی پوست است.

به طور کلی توصیه می شود اگر پوست حساس، معمولی و دارای آکنه دارید از شامپو بدن استفاده کنید اما اگر پوست بسیار چربی دارید و یا در شهری با آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنید استفاده از صابون برای شما مناسب تر است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد