اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پادشاهی که خوردن آن خواص بسیاری برای بدن شما دارد

شاه توت که به عنوان پادشاه توت ها شناخته می شود یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار است. این میوه در کنار طعم فوق العاده ی خود، خواص بسیار زیادی نیز برای سلامتی شما به همراه دارد.

به گزارش سایت طلا، شاه توت یکی از میوه های خوشمزه تابستانی است که می تواند روحیه هرکسی را افزایش دهد. این میوه در کنار کالری کمی که دارد سرشار از مواد مغذی مختلفی از جمله فیبر، کلسیم، منیزیم و ویتامین سی می باشد. در ادامه 5 خاصیت عمده خوردن شاه توت را به شما خواهیم گفت.

1. به کاهش وزن کمک می کند. شاه توت کالری کمی داشته و فاقد قند مضر و چربی است. این میوه همچنین فیبر بالایی را درون خود جای داده است که باعث ایجاد احساس سیری شده و در نهایت مانع مصرف بیش از اندازه غذا می شود.

شاه توت

2. سیستم ایمنی را تقویت می کند. وجود مقادیر بالای ویتامین سی در این میوه می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی شود. علاوه بر این، ویتامین سی فعالیت آنتی اکسیدانی بدن را تقویت کرده و سلامت کلی بدن را نیز بهبود می بخشد.

3. باعث بهبود فرایند شناختی می شود. شاه توت حاوی پلی فنول منحصر به فردی به نام آنتوسیانین است که در غذاهای دیگری که به طور طبیعی رنگ آبی یا بنفش دارند نیز یافت می شود. داده ها نشان می دهد که این پلی فنول با بهبود قابل توجهی در حافظه، توجه و سرعت روانی حرکتی مرتبط است.

خواص میوه شاه توت

4. میکروبیوم روده را بهبود می بخشد. میکروبیوم روده شما می تواند تأثیر عمیقی بر سلامت روده، سلامت سیستم ایمنی و حتی سلامت روان شما داشته باشد. مصرف انواع توت ها، از جمله شاه توت، می تواند باعث تغییر قوی در جوامع باکتریایی دستگاه گوارش شود و از میکروبیوم سالم روده حمایت کند.

5. باعث کاهش التهاب می شود. التهاب مزمن با بیماری ایسکمیک قلبی، سکته مغزی، سرطان و غیره مرتبط است. داده ها نشان می دهد که توت ها می توانند با التهاب، به ویژه التهاب ناشی از چاقی مبارزه کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد