اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: صعود بیشتر قیمت طلا در راه است

قیمت طلا در آخرین روز هفته گذشته توانست رشد خوبی را به نمایش گذشته و صعود کند. با این حال کاهش احساسات در بازار می تواند مانعی برای رشد بیشتر قیمت این فلز گرانبها باشد.

به گزارش سایت طلا، بر اساس آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، بازار طلا ممکن است در محدوده 1850 دلار در هر اونس گیر کند زیرا احساسات در بازار نسبتاً فروکش کرده است.

با این حال تحلیلگران پیش بینی می کنند طلا همچنان پتانسیل رشد بسیار خوبی دارد چراکه فدرال رزرو در کاهش تورم موفق عمل نکرده است و قیمت ها همچنان در حال افزایش هستند.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures گفت: فدرال رزرو کنترل تورم را از دست داده است. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که تقاضا را از بین ببرند که می تواند پیامد های دیگری داشته باشد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که افزایش قیمت طلا در اواخر صبح روز جمعه نشانه آن است که سرمایه گذاران شروع به تردید در توانایی بانک مرکزی ایالات متحده برای مهار تورم کرده اند.

در روز جمعه داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده منتشر شد. این داده ها تورم ایالات متحده برای مصرف کنندگان شامل غذا و انرژی را نشان می دهد که طبق گزارش اداره آمار این کشور به 8.6 درصد افزایش یافته است.

به گفته آدریان دی بازار طلا دیگر از فدرال رزرو نمی ترسد و این می تواند نشان دهنده صعود بیشتر قیمت طلا در آینده باشد.

این هفته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت‌ کنندگان، آرای تحلیل‌ گران صعودی و بی‌ طرف مساوی بود و هر یک از طرفین 6 رأی یا 40 درصد را به خود اختصاص دادند. سه تحلیلگر یا 20 درصد نیز نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند.

در همین حال، 598 رای در نظرسنجی میان سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد، 274 نفر یا 46 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 167 یا 28 درصد قیمت طلا را کاهش پیش بینی کردند و 157 رأی دهنده یا 26 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد