اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک سیاره را انتخاب کنید و سپس پیش گویی کنید

سیاره ها همیشه یکی از ابزارهای جادوگران بوده است. امروز شما میتوانید که به جای طالع بین ها ، چیزهایی در مورد آینده خود کشف کنید.

سیاره ها همیشه یکی از ابزارهای جادوگران بوده است. امروز شما میتوانید که به جای طالع بین ها ، چیزهایی در مورد آینده خود کشف کنید.

سیاره شماره یک

شما عاشق کشف چیزهای جدید هستید. این ویژگی، شما را به سمت ماجراهای جدید می برد. سفرهایی به مکان های مذهبی و مختلف خواهید داشت که برایتان جالب خواهد بود و تجربه های جدیدی کسب خواهید کرد. توانایی هایی در شما آشکار میشود که هرگز نمی دانستید که این استعدادها را دارید و با این درک جدید از خودتان، از خلاقیت خود برای رسیدن به اهداف و پیشترفت در زمینه کاری و مادی استفاده خواهید کرد.

سیاره شماره دو

میخواهید به ندای درونتان گوش دهید. شما به این نتیجه رسیده اید که برای سلامتی جسمی اول باید سلامتی روانی داشته باشید. شما تلاش میکنید که زخم های قدیمی خودتان را فراموش کنید زیرا متوجه شده اید که چیزهایی که به شما آسیب می زدند دیگراز بین رفته اند. این کاربه شما جرات می دهد تا در زمینه های احساسی و حرفه ای چیزهای جدیدی را تجربه کنید.

سیاره شماره سه

در دنیا همه چیز بطورهماهنگ در جریان است. این هفته، برای منظم کردن پروژه های کاری و تصمیم گیری برای رسیدن به اهدافتان بیشتر وقت بگذارید. همه ی اتفاقاتی که در زندگی شما می افتد بسیارعادی است زیرا همه در زندگی با مشکل روبرو می شوند . زمان بهره برداری از کارها و تلاش هایی که کرده اید، فرا رسیده است . اما فراموش نکنید که از هر فرصتی برای رشد و پیشترفت خودتان در زندگی استفاده کنید.

سیاره شماره چهار

اگر میخواهید تغییر کنید باید بدانید که برای تغییر باید رنج ها یا دردهای عاطفی را تحمل کنید. تغییر کردن اگر باعث رشد و پیشرفت شما در زندگی بشود بسیار خوب است. از تغییر نترسید، زیرا زمانی زخمها و ناراحتی هایتان تمام میشود که خودتان بخواهید. تلاش کنید تا ببینید که فرصتهای جدید و عالی چگونه سر راهتان قرار می گیرد. اما همیشه قبل از پذیرش هر پیشنهاد و فرصتی، آن را ارزیابی کنید.

سیاره شماره پنج

شما احساس می کنید که مشکلات زیادی در زندگی شما وجود دارد ، بهمین خاطر بدنبال راه حل می گردید وسردرگم شده اید. زیرا نمی دانید که به کجا باید بروید وچه کاری باید انجام دهید. موقعیتهایی سر راهتان قرار میگیرد که به شما کمک میکند راه حل مشکلاتتان را پیدا کنید. راه حل هایی که حاضر به پذیرش آن نبودید و این به شما انگیزه جدیدی برای تحقق رویاهایتان میدهد.

سیاره شماره شش

شما بیش از حد فکر می کنید و ذهنتان بسیار خسته شده است.این افکارهیچ فایده ای برایتان ندارد وشما را به هیچ نتیجه ای نمی رساند . این هفته برایتان اتفاقات خوبی رخ میدهد که هرگز پیش بینی نمی کردید یا به عبارتی از تمام پیش بینی هایتان بهتر است .بنابراین آرامش، تمرکز و از همه مهمتر صبر کردن را تمرین کنید تا به اهدافی که دارید برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد