اونس طلا2394.45
مظنه16,141,000
18 گرم3,726,100
ارزش سکه36,365,673
قدیم (بهار)40,600,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

حمله وحشیانه به زن ۵۲ ساله در مترو

دراین حادثه که حوالی ساعت ۴۰: ۱۶ روز یکشنبه رخ داده است ،( تئودور الیس ۳۰ ساله ) در یک حمله وحشیانه به زن ۵۲ ساله در مترو و پرت کردن او به روی ریل ها، که به گفته پلیس باعث شکسته شدن استخوان ترقوه او شده است، دستگیر شد.

دراین حادثه که حوالی ساعت ۴۰: ۱۶ روز یکشنبه رخ داده است ،( تئودور الیس ۳۰ ساله ) در یک حمله وحشیانه به زن ۵۲ ساله در مترو و پرت کردن او به روی ریل ها، که به گفته پلیس باعث شکسته شدن استخوان ترقوه او شده است، دستگیر شد. او بدلیل اتهاماتی مانند آزار و اذیت و تجاوز چندین بار در گذشته بازداشت شده است.

او ادعا کرده که بدلیل مصرف مشروبات الکلی ،حالت عادی و طبیعی نداشته است . او همچنین بازگو کرد که اگر هوشیار بود هرگز این حمله وحشیانه را مرتکب نمی شده. او تا سال ۲۰۰۹ بدلیل جرم های مختلف ۸ بار بازداشت شده است.

در زمان وقوع حادثه، خوشبختانه قطاری درایستگاه نبوده و سایر مسافران توانستند به زن کمک کنند و او را نجات دهند. طبق گزارشات پزشک قانونی قربانی که نامش فاش نشد در این حمله ، دچار شکستگی استخوان ترقوه و بریدگیها و کبودیهای متعدد شده است.

او سریعاً به بیمارستان لینکلن در برانکس منتقل شد و گفته شده که در وضعیت پایداری قرار دارد.

فیلم های ضبط شده نشان می دهد که : ابتدا قربانی حرفی به الیس میزند، سپس الیس از پشت به زن نزدیک شده و او را با دو دست میگیرد و به زور به سمت ریل ها پرتاب می کند. قربانی قبل از افتادن روی ریل قطار، ابتدا به سکو برخورد میکند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد