اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری با حضور سلبریتی ها برگزار شد+عکس

بریتنی اسپیرز پس از ۵ سال رابطه، به طور رسمی با نامزدش سام اصغری ۲۸ ساله ازدواج کرد، ازدواجی که در خانه بزرگ او در کالیفرنیا و شب پنج شنبه اتفاق افتاد.

به گزارش سایت طلا، بریتنی اسپیرز پس از ۵ سال رابطه، به طور رسمی با نامزدش سام اصغری ۲۸ ساله ازدواج کرد، ازدواجی که در خانه بزرگ او در کالیفرنیا و شب پنج شنبه اتفاق افتاد. این سلبریتی ۴۰ ساله در مراسم عروسی خود یک لباس عروس دست دوزی شده برند ورساچه که توسط دوناتلا ورساچه طراحی شده بود را به تن داشت، طراح معروفی که خود یکی از مهمانان عروسی بود. مراسم عروسی اسپیرز و اصغری با حضور ستارگان بسیاری اتفاق افتاد، از جمله پاریس هیلتون، درو بریمور و مدونا که در عمارت بزرگ ۱۲,۴۶۴ فوتی او که دارای ۵ سرویس بهداشتی، یک ویلای ایتالیایی با ۸ حمام است حاضر شده بودند.

اسپیرز در شرایطی که آهنگ Can’t Help Falling in Love از الویس پریسلی پخش می شد در برابر چشمان ۶۰ مهمان معروفش به سمت سام اصغری رفت تا خطبه ازدواجشان خوانده شود. پیش از حضور عروس، پرسنل خدمات مراسم در حال پیاده کردن یک کالسکه سیندرلایی همره با یک اسب سفید زیبا در عمارت اسپیرز و البته یک سری دکورهای باشکوه دیگر بودند. کمپانی مشهور Contemporary Catering که در زمینه کترینگ فعالیت می کند برای سرو غذا برای ۸۰ مهمان ویژه ای که انتظار می رفت در عروسی اسپیرز و اصغری حضور یابند غذا تهیه کرده بود. علیرغم حضور ستاره های مشهور بسیار در مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری، خبری از خانواده اسپیرز از حمله پدرش جیمی اسپیرز ۶۹ ساله و خواهر کوچکترش جیمی لین اسپیرز ۳۱ ساله نبود و تنها برادر بزرگ ترش برایان در این مراسم حضور یافته است.

کوین فدرلین، همسر سابق اسپیرز، اوایل دیروز تایید کرده بود که پسرانشان شان پرستون ۱۶ ساله و جیدن جیمز ۱۵ ساله نیز در مراسم عروسی مادرشان حضور نخواهند داشت اما «برای بریتنی خوشحال بوده و برای او و سام بهترین آرزوها را در ادامه دارند». تنها ساعاتی پیش از شروع مراسم عروسی بریتنی و اصغری، جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی به خاطر خرابکاری در مراسم عروسی وی توسط پلیس دستگیر شد. دقایقی پیش از دستگیری، الکساندر تصاویر خود را در لایو اینستاگرامی اش منتشر کرد در حالی که از سمت پشت به عمارت اسپیرز وارد می شد. او مدعی شد که اسپیرز وی را به مراسم عروسی اش دعوت کرده و اینکه او «اولین و تنها زن» وی است پیش از اینکه با افتخار اعلام کرد برای خراب کردن و بر هم زدن عروسی آنجا حضور یافته است.

جیسون الکساندر

در یک لحظه، الکساندر تقریباً موفق شد وارد چادر عروسی شود که به رنگ رز صورتی تزیین شده بود، پیش از اینکه با نیروهای امنیتی مسلح در بیرون از چادر مواجه شود. در ادامه نیروهای امنیتی او را دستگیر کرده و با فرا خواندن پلیس، وی را به بیرون از عمارت منتقل کردند. سام اصغری و بریتنی اسپیرز بعد از ۵ سال رابطه بالاخره در سپتامبر ۲۰۲۱ با هم نامزد کردند و مدت کوتاهی بعد خبر بارداری اسپیرز رسید که بعدتر اعلام شد سقط شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد