اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در این تصویر، کدام در را انتخاب می کنید؟

یکی از چهار در را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی مانع شما می شود که آنطور که دوست دارید رفتار کنید. چه چیزی مانع پیشترفت شما میشود و شما را از حرکت به سمت رویاها و اهدافتان باز می دارد؟

یکی از چهار در را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی مانع شما می شود که آنطور که دوست دارید رفتار کنید. چه چیزی مانع پیشترفت شما میشود و شما را از حرکت به سمت رویاها و اهدافتان باز می دارد؟

در قرمز

هر بار که می خواهید کار جدیدی در زندگی خود انجام دهید، ترس از شکست مانع شما می شود. از دست نیافتن به اهداف خود می ترسید، احساس نمی کنید که برای تغییر آماده هستید، یا اینکه جرأت ترک منطقه امن خود را ندارید. با این حال، اگر می خواهید موفق باشید، باید با ترس های خود روبرو شوید.

در قهوه ای

آنچه شما را از رسیدن به خواسته هایتان باز می دارد، نظر دیگران است. انتخابهای شما اغلب به این بستگی دارد که دیگران چه فکری در مورد شما میکنند و این ویژگی اخلاقی شما تا حدی است که ترجیح میدهید از بزرگترین خواستههایتان دست بکشید. شما نمی خواهید با عزیزان و دوستان خود درگیری یا اختلاف نظرداشته باشید ، بهمین خاطرهمیشه فداکاری می کنید. سعی کنید هر از گاهی از غرایز خود پیروی کنید، مهم نیست که دیگران چه می گویند. به ندای درون خود گوش دهید.

در سبز

شما عاشق تغییر هستید، اما زندگی روزمره چیزی است که باعث میشود به هدف خود نرسید . دوست دارید مسیرهای جدیدی را کشف کنید و ماجراجویی های جدیدی را تجربه کنید، اما نمی توانید زیرا گرفتار روزمرگی شده اید. چرا با تغییرات کوچک اما دائمی شروع نمی کنید؟ اهداف خود را اولویت بندی کنید و به تدریج آنها را تغییر دهید.

در آبی

حساسیت شدید شما باعث می شود از تغییرکردن به ترسید و این حساسیت ها مانع پیشترفت شما در زندگی است. علاوه بر این، ترس از موقعیت ها و افرادی که می توانند به شما صدمه بزنند، شما را آزارمی دهد و به عبارتی شما را فلج می کند. به همین دلیل ترجیح می دهید اصلاً کاری نکنید. اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، برای گذر از این مسیر به شجاعت بیشتری نیاز دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد