اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خاص ترین دوچرخه این روزها که از هیچ شکل گرفت+عکس

دوچرخه ام‌تی‌آر‌ال بایک به طور کامل قابل بازیافت است. ایده ای که از همفکری با پدربزرگ مهندس شکل گرفت و با حمایت مالی علاقه مندان به نتیجه رسید...

به گزارش سایت طلا، دوچرخه ام‌تی‌آر‌ال بایک به طور کامل قابل بازیافت است. ایده ای که از همفکری با پدربزرگ مهندس شکل گرفت و با حمایت مالی علاقه مندان به نتیجه رسید...

در سال 2016، ایده بازیافت پلاستیک و تبدیل آن به دوچرخه در ذهن یوهانس آلدرس باس شکل گرفت، البته ساخت یک دوچرخه تنها با استفاده از پلاستیک ایده جدیدی نبود، اما وی مصمم بود تا آن را به حقیقت تبدیل کرده و همچنین روند تولید را به صورت پایدارتر و با کمترین میزان انتشار گازهای گلخانه ای و تاثیرگذاری بر محیط زیست انجام دهد.

وی در ابتدا برای دریافت راهنمایی به نزد پدربزرگ خود که یک مهندس مکانیک و همچنین دوچرخه‌ساز بود، مراجعه کرد. پس از آن، یوهانس طرح اولیه دوچرخه خود را شکل داد و کار روی این طرح مفهومی را در اتاق پدربزرگش ادامه داد.

همانطور که یوهانس چشم انداز و ماموریت خود را به تصویر می کشید، این پرسش را نیز با خود مطرح کرد که آیا مردم این دوچرخه را خواهند خرید یا خیر. وی برای تامین مالی پروژه خود کمپینی را راه اندازی کرد و خیلی زود با پاسخ مثبت مردم برای محصولی که اکنون به نام "ام‌تی‌آر‌ال بایک" شناخته می شد، مواجه شد.

دوچرخه قابل بازیافت

برای توسعه پروژه دوچرخه کاملا قابل بازیافت، بنجامین آلدرس باس برادر یوهانس به وی ملحق شد و برادران آلدرس یک سوله کوچک را اجاره کرده و تاسیسات تولیدی خود را راه اندازی کردند. آنها تک تک قسمت های دوچرخه را ساختند تا به محصول نهایی که در معرض دید مشتریان و سرمایه گذاران قرار گرفت، تبدیل شود.

به گفته برادران آلدرس باس، چیز جدیدی درباره یک دوچرخه 100 درصد قابل بازیافت وجود نداشت، اما ما قصد داشتیم تا روش تولید دوچرخه ها را بهبود ببخشیم. برادران آلدرس باس افتخار می کنند دوچرخه ای را ساخته اند که نوه های آنها نیز همچنان می توانند از آن استفاده کنند، یا اگر به این طراحی علاقه ای نداشته باشند، دوچرخه را بازیافت کنند.

به واسطه استفاده از پلاستیک، دوچرخه ام‌تی‌آر‌ال بایک به طور کامل قابل بازیافت است و این از علاقه بردران آلدرس به در چرخش بودن طراحی محصول خود سرچشمه می گیرد. ساخت دوچرخه با استفاده از انرژی تجدیدپذیر انجام شد تا ردپای دی اکسید کربن را به حداقل برساند.

ایمنی دوچرخه نیز آزمایش شده و تاییدیه های لازم بر اساس دستورالعمل های اروپایی را دریافت کرده است.

برادران آلدرس برای تولید دوچرخه خود با شرکت آلمانی ایگاس مشارکت داشته که امکان آزمایش قطعات پلاستیکی متحرک مانند بلبرینگ ها، زنجیرها، و دنده ها، دسترسی به مواد نوآورانه مختلف و مشاوره با بیش از 4000 کارشناس در سراسر جهان را فراهم کرد.

ام‌تی‌آر‌ال بایک دوچرخه ای بادوام، بدون زنگ‌زدگی، بی نیاز از روغن کاری و اقدامی خاص برای تعمیر و نگهداری است. این دوچرخه در دو نسخه بزرگسالان و کودکان عرضه شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد