اونس طلا2394.45
مظنه15,937,000
18 گرم3,679,000
ارزش سکه35,906,061
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

چند نشانه جالب که نشان میدهد شما از دیگران باهوش تر هستید

گاهی یک ایده خلاقانه و غیرمنتظره یا یک حدس درست، ما را به این فکر می اندازد که از اطرافیان خود باهوش تر هستیم. باهوش بودن به ما اعتماد به نفس می‌دهد. این نشانه ها، نبوغ پنهان شما را نشان می‌دهد.

به گزارش سایت طلا گاهی یک ایده خلاقانه و غیرمنتظره یا یک حدس درست، ما را به این فکر می اندازد که از اطرافیان خود باهوش تر هستیم. باهوش بودن به ما اعتماد به نفس میدهد. این نشانه ها، نبوغ پنهان شما را نشان میدهد.

احساس خستگی مکرر

افراد باهوش وقتی کارهای معمولی هم انجام می دهند، احساس خستگی می کنند. افراد باهوش بخاطرداشتن دانش و مهارتهای زیاد نمیتوانند از تمام نیروی خود برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند. صحبت در مورد اخبار و چیزهای پیش پا افتاده، آنها را بیشتر خسته میکند. آنها علاقه دارند در زمینه های تخصصی، موضوعات انتزاعی و کلی صحبت کنند.

چند نشانه جالب که نشان میدهد شما از دیگران باهوش تر هستید

جوانتر از سن واقعی خود هستنند

افراد باهوش در سنین بالا هم احساس جوانی میکنند. هر چه سطح هوش ما در نوجوانی بیشتر باشد، احتمال اینکه در سنین پیری احساس جوانی کنیم بیشتر می شود. شارون استون یک نمونه خوب برای اثبات این مسئله است. روح او هرگز پیر نمیشود و علاوه بر این، همیشه جذاب است. سطح IQ او ۱۵۴ امتیاز است.

مشکل در برقراری روابط عاشقانه

افراد باهوش همیشه مورد تحسین و توجه همه افراد نیستند. تحقیقات نشان میدهد که افراد با ضریب هوشی بالاتر از ۱۲۰ اغلب تنها هستند و اکثرا وارد روابطی می شوند که شرکای آنها، ضریب هوشی پایینتری دارند.

عادت جویدن ناخن

این عادت در افراد باهوش بیشتر دیده می شود. عادت به جویدن ناخن نه تنها نشان میدهد که سطح استرس در زندگی آن فرد زیاد است ، بلکه نشانه افراد کمالگراست. این افراد میکوشند وظایف خودشان را با نهایت سرعت انجام دهند.

فراموشی

حتی نابغه ها هم ایرادهای خاص خودشان را دارند. افراد باهوش گاهی بی اندازه مجذوب ایدههای خود میشوند و انجام کارهای روزمره را به کلی فراموش میکنند.

توانایی حل مسائل به روشی اصلی

بیل گیتس، میلیاردر معروف، میگوید: شما باید چیزها را درک کنید تا بتوانید فراتر از آنها را اختراع کنید. این عبارت نشانههایی از نحوه عملکرد ذهن به ما میدهد . برای اینکه خلاق شوید، باید ماهیت چیزهای اطراف خود را درک کنید. استفاده از روشهای اصلی برای حل مسائل در زندگی روزمره، میتواند نشاندهنده هوش بالا و تفکر خلاق باشد .

افراد باهوش خودشان را باهوش نمی دانند

توانایی نه گفتن به خود و هیجانات خود

به نظر می رسد، صبرداشتن با توجه به اینکه یک ویژگی خوب و ساده است، با هوش افراد نیز در ارتباط است. دانشمندان معتقدند افرادی که میتوانند گزینهها را با دقت انتخاب کنند و میتوانند در برابر خواستههای هیجانی مقاومت کنند، ضریب هوشی بالاتری دارند.

خودشان را باهوش نمی دانند

چیزی به نام اثر دانینگ-کروگر در روانشناسی وجود دارد که بیان میکند افراد کمهوش معمولاً دوست دارند تواناییهای فکری خود را بیش از حد تصور جلوه دهند. افراد باهوش، اغلب توانایی های خود را به اندازه کافی درک نمی کنند و سطح واقعی هوش و دانش خود را دست کم می گیرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد