اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روح شما به چه چیزی نیاز دارد؟ یک نماد را انتخاب کنید

نمادها بسیار قدرتمند و جادویی هستند. آنها ارتباط مستقیمی با ناخودآگاه ما دارند .هرگاه از یک نماد استفاده کنید، قدرت شما بیشتر می شود.

به گزارش سایت طلا نمادها بسیار قدرتمند و جادویی هستند. آنها ارتباط مستقیمی با ناخودآگاه ما دارند .هرگاه از یک نماد استفاده کنید، قدرت شما بیشتر می شود. در این تصویر 6 نماد جادویی بسیار قدرتمند وجود دارد که قرن ها از آن استفاده می شود. همه این نمادها مربوط به نیروهای نامرئی هستند. یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و سپس پیام تان را بخوانید.

شماره یک

این نماد نشان دهنده قدرت و محافظت و نشانه حضور خدا است. پیام آن این است که خدا همیشه به ما نگاه می کند و هر کاری که انجام می دهیم، مانند کارما به ما باز می گردد. شما به محافظت نیاز دارید. می توانید روی کمک نیروهای الهی حساب کنید، از آنها بخواهید به شما کمک کنند.

شما باید برای پاکسازی معنوی، از مراقبه یا مدیتیشن استفاده کنید.

شماره دو

مازها معنای بسیار قدرتمندی دارند. آنها برای محافظت ایجاد شده اند. شما اخیراً در مسیر زندگی خود گم شده اید و باید مرکز هستی را پیدا کنید. با با خدای خود، یک ارتباط قوی و واقعی برقرار کنید و از معنویت دور نشوید. تمام عادات و سبک زندگی خود را کنار بگذارید، فقط با این روش به آرامش درونی می رسید.

شماره سه

این نماد لرد سیوا هندوئیسم و ​​پوزئیدون، خدای یونانی است. این نماد برای برخی ادیان معنای متفاوتی دارد. این نماد نشان فراوانی، برکت و رهایی از ترس است. بنابراین، باید ترسهای خود را از بین ببرید و تا برکت و فراوانی به زندگی شما وارد شود. شما نباید بترسید و از طریق گفتار و رفتارتان باید آن را ثابت کنید

شماره چهار

این یک نماد مصری است که نشان دهنده رستاخیز است. باید یاد بگیرید که از خود مراقبت کنید. تغذیه سالم را فراموش نکنید تا انرژی بیشتری داشته باشید. این اقدامات را ازتغییرعادات غذایی و ساعت خوابتان شروع کنید، اما فراموش نکنید که مراقب روابط خود نیز باشید، زیرا کیفیت زندگی شما به کیفیت روابطتان بستگی دارد. افراد سمی را از زندگی خود دور کنید.

شماره پنج

یک نماد قوی و جذاب که در قرون وسطی با هنرهای تاریک اشتباه گرفته می شد. اما معنای آن بسیار جالب تر است. این نماد ما را به یاد کارما و مفهوم کنش و واکنش می اندازد. شما باید تصمیمات خود را تجزیه و تحلیل کنید وآنها را تغییردهید تا زندگیتان از رکود فعلی خارج شود. هیچ چیز تا شما نخواهید، تغییر نمی کند. شما باید برای رسیدن به خواسته های خود بیشتر تلاش کنید. برای تغییر اول باید سبک عادات روزانه خود را تغییر دهید.

شماره شش

این نمادی از قدرت خورشید است که به رشد ما کمک می کند. سه پا نیرویی ایجاد می کند که می تواند به ما کمک کند به اهدافی که می خواهیم برسیم . برای شکستن عادت هایی که در زندگی خود دارید، به کمک نیاز دارید تا بتوانید به آنچه می خواهید تبدیل شوید و پیشترفت کنید. بیشتر زیر نور خورشید قرار بگیرید تا انرژی آن را دریافت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد