اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

یک گربه را انتخاب کنید تا بدانید به چه عشقی نیاز دارید

بچه گربه ای که انتخاب می کنید به شما می گوید که در یک رابطه عاشقانه به چه چیزی نیاز دارید وبه دنبال چه نوع عشقی هستید؟

به گزارش سایت طلا بچه گربه ای که انتخاب می کنید به شما می گوید که در یک رابطه عاشقانه به چه چیزی نیاز دارید وبه دنبال چه نوع عشقی هستید؟

گربه شماره یک

برای شما مهم نیست که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند و چه چیزی پشت سر شما می گویند. در فرهنگ های مختلف، گربه سیاه بد شگون است و بدشانسی می آورد. اما به این معنی نیست که شما به حرف های دیگران علاقه ای ندارید . شما بیشتر به حرف دل خود گوش میدهید و راهتان را خودتان انتخاب میکنید و حرف های دیگران تاثیری روی زندگی شما ندارد.

شما در رابطه تان به دنبال عشقی هیجانی هستید و به دنبال کسی می گردید که ماجراجو است و دوست دارد قوانین را زیر پا بگذارد. کسی که بتوانید با او به مکان های عجیب و غریب بروید، در مسابقات ورزشی و جالب شرکت کنید و بتوانید تمام انرژی خود را در کنار او تخلیه کنید.

گربه شماره دو

اگر گربه ایرانی را انتخاب کردید، شما فردی ساکت هستید که از یک زندگی آرام لذت می برید. شما مهربان، دلسوز و دوست داشتنی هستید.

آنچه از شریک زندگی خود انتظار دارید وفاداری خالص است. شما از روابط عاشقانه خود، آرامش میخواهید و دوست دارید شریک زندگیتان به همان اندازه که به او اهمیت می دهید، به شما اهمیت بدهد و به شما وفادار باشد. از اینکه اطرافیانتان شما را دوست نداشته باشند می ترسید!

گربه شماره سه

شما فردی هستید که با محیط واطرافیانتان همدردی می کنید و همیشه دلتان برای همه میسوزد و سعی میکنید برای کمک به دیگران از خودتان بگذرید. شما بدنبال شریکی میگردید که احساسی باشد و روابط عاشقانه فانتزی را دوست دارید.

احساسی بودن خوب است اما زندگی به تصمیمات عاقلانه هم نیاز دارد. شریک عاطفی شما، باید بلد باشد چگونه تصمیم بگیرد. شما به فردی نیاز دارید که عاشقانه شما را دوست داشته باشد و عاقلانه برای زندگی تصمیم بگیرد.

گربه شماره چهار

شما درک بالایی از زندگی دارید. بسیار قابل اعتماد و دوست داشتنی هستید. وقتی دوستان و اطرافیانتان به کمک یا مشاوره نیاز دارند، شما تنها کسی هستید که تمام وقتتان را میگذارید تا بتوانند تصمیم درستی بگیرند و مشکلاتشان را حل کنند. دوستانتان میدانند که شما عاقل تر از سن خود هستید. اما مشکل بزرگ شما این است که وقتی به کمک نیاز دارید، افراد زیادی در کنارتان نیستند که به شما کمک کنند ، بخاطر همین احساس تنهایی می کنید!

عشق ابدی شما کسی است که در هر شرایطی در کنار شما باشد و بتواند به شما کمک کند تا از پس مشکلاتتان بر بیایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد