اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خالق بیت کوین پاکستانی است؟

در طول ۱۳ سال گذشته، تعداد زیادی از افراد ادعا کرده اند که مخترع بیت کوین هستند، اما هیچ فردی نتوانسته این را به جامعه بزرگتر ارزهای دیجیتال ثابت کند.

به گزارش سایت طلا، تقریباً سه سال پیش در آگوست ۲۰۱۹، جامعه ارزهای دیجیتال با فردی به نام بلال خالد و یک آژانس روابط عمومی به نام Ivy McLemore & Associates آشنا شد. بلال خالد پاکستانی با نام های جیمز کان یا جیمز بلال کان نیز شناخته می شود.

در طول ۱۳ سال گذشته، تعداد زیادی از افراد ادعا کرده اند که مخترع بیت کوین هستند، اما هیچ فردی نتوانسته این را به جامعه بزرگتر ارزهای دیجیتال ثابت کند.

در پایان آگوست ۲۰۱۹، یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن مردی از پاکستان که ادعا می‌کرد بیت‌کوین را اختراع کرده بود نشان می‌داد. در حالی که بلال خالد پاکستانی هیچ مدرکی ارائه نکرد، مؤسس آژانس روابط عمومی اخیراً کتابی به نام «پیدا کردن ساتوشی: داستان واقعی پشت خالق مرموز بیت کوین ساتوشی ناکاموتو» منتشر کرده است.

تقریباً سه سال پیش در آگوست ۲۰۱۹، جامعه ارزهای دیجیتال با فردی به نام بلال خالد و یک آژانس روابط عمومی به نام Ivy McLemore & Associates آشنا شد. بلال خالد پاکستانی با نام های جیمز کان یا جیمز بلال کان نیز شناخته می شود. در آن زمان در سال ۲۰۱۹، خالد یک پست وبلاگی سه قسمتی را در پورتال وب satoshinrh.com به نام "افشای من" منتشر کرد. در بخش اول، خالد ادعا می کند که "حقایق ناشناخته در مورد ایجاد بیت کوین" و برخی از "تحولات" را که منجر به ترک وی شده است، به اشتراک می گذارد. افشای خالد توسط آژانس روابط عمومی Ivy McLemore & Associates تقویت شد، زیرا این شرکت در مورد این رویداد توییت کرد و با تیم های خبری تماس گرفت.

در قسمت دوم، خالد، که ادعا می‌کند بیت‌کوین را اختراع کرده است، اطلاعاتی را درباره اعدادی که بر تصمیم‌های او در طول ساخت نرم‌افزار تأثیر گذاشته است، به اشتراک می‌گذارد. بخش دوم همه حقایق مربوط به ۹۸۰۰۰۰ بیت کوین را فاش می کند. در قسمت سوم، خالد هویت واقعی خود را فاش می کند و توضیح می دهد که تمام سکه هایی که استخراج کرده روی یک کامپیوتر بوده است. ظاهراً رایانه خالد یک لپ‌تاپ فوجیتسو بود که دارای «رمزگذاری درجه نظامی» بود.

گزارشی از داستان منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۹ می گوید که یک روز عصر، مخترع خودخوانده بیت کوین می گوید که لپ تاپ فوجیتسو را روشن کرده است که ظاهراً حاوی ۹۸۰ هزار بیت کوین بود و تمام چیزی که نشان می داد یک صفحه خالی بود. او فکر نمی‌کرد مشکل از هارد دیسک باشد، بنابراین تصمیم گرفت لپ‌تاپ را برای تعمیر به یک مرکز تعمیر بفرستد، و همچنین دستورالعمل‌های خاصی را گذاشت که می‌گفت: «به هارد دیسک دست نزنید». شرکت تعمیر به خالد توضیح داد که مشکل هارد دیسک بوده و سخت افزار «کاملاً مرده است».

پس از بیانیه‌های مطبوعاتی و توییت‌های منتشر شده توسط آیوی مک‌لمور، حساب فوق‌الذکر از داستان منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۹، آخرین توییت آژانس روابط عمومی تا اول ژوئن ۲۰۲۲ بود. با این حال، در این ماه، آیوی مک لمور، بنیانگذار آژانس بازاریابی و روابط عمومی، کتابی به نام «پیدا کردن ساتوشی: داستان واقعی پشت خالق مرموز بیت کوین ساتوشی ناکاموتو» منتشر کرد.

این کتاب به خوانندگان این فرصت منحصر به فرد را می دهد تا به خبرنگاری بپیوندند که در جستجو برای خالق بهترین سرمایه گذاری جهان است. به ۴۰ نامزد نگاه می کند و به یک مظنون کمتر شناخته شده و زیر رادار می رسد که اسرار خیره کننده و قبلاً ناگفته ای دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد