اونس طلا2394.45
مظنه16,166,000
18 گرم3,731,900
ارزش سکه36,421,998
قدیم (بهار)40,600,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,850,000
ربع15,850,000

یک سیب را انتخاب کنید و فال این هفته خود را بخوانید

درخت آرزوها می گوید که شانس چیز ساده ای است، با این حال، برای درک آنچه در آینده نزدیک در انتظار شماست، باید تمرکز کنید و افکار منفی را از سرتان بیرون کنید.

فال هفتگی: درخت آرزوها می گوید که شانس چیز ساده ای است، با این حال، برای درک آنچه در آینده نزدیک در انتظار شماست، باید تمرکز کنید و افکار منفی را از سرتان بیرون کنید. یک سیب انتخاب کنید و پیام خود را دریافت کنید.

شماره یک

آرزوی شما به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد. برای جلوگیری از هر چیزی که مانع رسیدن شما به اهدافتان شود، باید افکارتان را مخفی نگه دارید. دشمنان همیشه به کسانی آسیب می رسانند که عادت دارند در مورد اهداف خود صحبت کنند.

شماره دو

آنچه می خواهید در عرض چند ماه به واقعیت تبدیل می شود. کسانی که می خواهند زودتر به اهدافشان برسند باید از روش تجسم کردن و شکرگذاری استفاده کنند و باور داشته باشند که همه چیز با موفقیت به پایان می رسد و به خواسته هایشان می رسند.

شماره سه

آرزویی که مدت ها انتظارش را می کشید اگر احساس ضعف کنید و به آن عمل نکنید، هرگز محقق نمی شود. افرادی که فعال هستند و دوست دارند اهداف خود را دنبال کنند، باید از یک قانون ساده پیروی کنند. آن قانون ساده این است: به سمت هدف بروید و از مشکلات نترسید.

شماره چهار

هدف شما به دلیل تغییرات ناگهانی در زندگیتان محقق نمی شود. برای جلوگیری از مشکلات زندگی، باید نشانه های سرنوشت و فرشتگان را دنبال کنید و هشدارها را نادیده نگیرید. آن نشانه ها مسیر درست اهداف را به شما نشان میدهند و شما را از ورشکستگی و آسیب های جدی دور نگه میدارند.

شماره پنج

آرزوی شما یک سال دیگر محقق خواهد شد. کسانی که مطمئن نیستند به اهداف و رویاهایشان میرسند، اما در درونشان باور دارند که به نتیجه می رسند، باید به هر اتفاقی که در زندگی می افتد توجه کنند و به ندای درون خود گوش دهند.

شماره شش

آرزوهایی که خودخواهانه باشند هرگز برآورده نمی شود. کسانی که از صمیم قلب آرزوی تحقق رویاهای درونی خود را دارند، باید یک بار دیگر در خواسته های خود تجدید نظر کنند و برای خود محدودیت زمانی تعیین کنند. باید قبل از آرزو کردن فکر کنید، زیرا ممکن است آرزوهای شما ناخواسته به دوستان یا غریبه ها آسیب برساند.

شماره هفت

میل رسیدن به عشق یا رفاه مادی محقق می شود، اما نه در آینده نزدیک. مهم این است که کسانی که خواهان عشق واقعی هستند صبر و اعتماد به نفس داشته باشند.

شماره هشت

اگر سخاوتمند باشید و برای کسانی که به کمک شما نیاز دارند فداکاری کنید، آرزوی شما به زودی محقق خواهد شد. کارهای خوب در جهان هستی به خودتان برمیگردد و پاداش دل پاک خود را می گیرید.

شماره نه

آرزو فقط در صورتی محقق می شود که واقعی باشد. کسانی که قلعه های شنی می سازند و به خیال پردازی عادت دارند، باید آرزوهای خود را به وضوح از جهان هستی درخواست کنند و انتظار نداشته باشند یک شبه به خواسته های خود برسند . صبور باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد