اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه نوع عشقی را باور دارید ؟ یک مدل را انتخاب کنید

چه رابطه ای را جدی می گیرید و به چه عشقی اعتقاد دارید؟

تست روانشناسی و تست شخصیت : چه نوع عشقی را باور دارید ؟ یک مدل را انتخاب کنید

چه رابطه ای را جدی می گیرید و به چه عشقی اعتقاد دارید؟

شماره یک

شما به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید. دوست دارید رابطه عاشقانه شما، صمیمی و صادقانه باشد. در سطح ناخودآگاه خود، رابطه ای را جدی میگیرید که اعتماد متقابل در آن وجود داشته باشد. عشق در نگاه اول برای شما بسیار مهم است به گونه ای که اگر با کسی ملاقات کردید و عاشق او نشدید، به این باور میرسید که آن شخص ، برای زندگی تان ایده آل نیست!

زوج شماره دو

شما به احساسات عاشقانه ای که فورا به وجود می آیند اعتقاد ندارید. به روابط طولانی مدت احترام می گذارید و میدانید هیجانات عاشقانه ماندگاری ندارند. شما در ذهن ناخودآگاهتان به عشقی ایمان دارید که امتحانش را پس داده است. شما روابط عمیق و جدی را دوست دارید!

زوج شماره سه

شما از عشق فقط بدنبال هیجانش هستید. رمانتیک بودن و انجام کارهای عاشقانه از زمانی که بدنیا آمده اید، همراه شما یوده است. فکر می کنید که هرچه احساسات عاشقانه تان قویتر باشد، رابطه دو طرفه قوی تری خواهید داشت. در سطح ناخودآگاه، شما به روابطی اعتقاد دارید که در آن زوج ها، بسیار پرشور و عاشق هستند. شما روابط عاشقانه و بسیار پرشور را دوست دارید!

شماره چهار

شما هیچ اعتقادی به عشق ندارید. وقتی کسی عاشق شما میشود فقط از روی ترحم با او دوست میشوید . شما عاشق بودن را در یک شخص درک می کنید، اما در سطح ناخودآگاه خود، به عشق واقعی، صمیمانه و طولانی مدت اعتقادی ندارید. تظاهر کردن در عشق، باعث می شود روابط کوتاه مدتی داشته باشید .شما معتقدید که عشق واقعی فقط در ادبیات و هنر یافت می شود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد