اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک آینه جادویی را انتخاب کنید و آینده خود را در آن ببینید

همه ما می‌خواهیم بدانیم که آیا انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم درست است یا خیر. این تست سرگرم کننده می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند . آینه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

به گزارش سایت طلا همه ما میخواهیم بدانیم که آیا انتخابهایی که انجام میدهیم درست است یا خیر. این تست سرگرم کننده می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.در این تست روانشناسی آینه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

آینه شماره یک: در زندگی افراط کنید!

زندگی در جریان است. زندگی خود را با تمام احساساتی که دارید در آغوش بگیرید و از مقاومت در برابر خواسته های قلبی خود دست بردارید. با شجاعت، کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و نا امید نشوید. با تجربه های جدید مخالفت نکنید، این تنها فرصتی است که بتوانید واقعاً خودتان باشید. گاهی بخاطر کارها و فرصت هایی که هرگز تجربه نکردید از خودتان عذرخواهی کنید.

معجزه ای در کار نیست، هرپاداشی تنها با تلاش کردن به دست می آید. به اهدافتان متعهد باشید. قلب شما می داند که چه می خواهید.

آینه شماره دو: عزت نفس داشته باشید!

شما بیشتر از دیگران لایق همه چیزهای خوب زندگی هستید. عاشق خودتان باشید، به خواسته هایتان توجه کنید و به اهدافتان احترام بگذارید تا موفق شوید.

افکاری را که شما را از زندگی کردن، عقب نگه می دارند کنار بگذارید. عزت نفس پایین شما فقط به آینده و روابطتان آسیب میزند. در ترس زندگی نکنید و خودتان را لایق همه چیزهای خوب ببینید نه چیزها و اتفاقات ناخوشایند . از این لحظه به بعد بگویید و باور داشته باشید: "من هم مثل بقیه لایق عشق، موفقیت و احترام هستم."

آینه شماره سه: تنبلی نکنید!

اگر دوست دارید کارها را به خاطر ترس، بلاتکلیفی یا تنبلی به غقب بیندازید، ، این عادت را ترک کنید. ترک کردن این عادت بسیار سخت است و ممکن است ابتدا احساس ناراحتی کنید. شما نمی توانید همه کارها را عقب بیاندازید زیرا اتفاقات خوب در زمان های مشخصی می افتد و تنبلی فقط شما را از اهدافتان دور میکند و فرصت ها را از شما میگیرد. هروقت برای انجام کاری احساس تنبلی کردید، سعی کنید آن را انجام دهید. به زودی وارد مرحله ای از زندگی می شوید که باعث افزایش اعتماد به نفس شما میشود.

آینه شماره چهار: عشق را بپذیر!

شما آماده عاشق شدن، هستید. زمان آن فرا رسیده است که ترس ها یا افکار منفی که باعث ترس شما ازعشق شده، رها کنید. گذشته، گذشته است و فقط باید از آن تجربه بگیرید تا دیگر همان اشتباهات را تکرار نکنید. هر لحظه از روز کائنات به افکار شما گوش می دهد، حتی زمانی که فکر می کنید، تنها هستید، نیستید. کائنات آن چیزیکه شما به آن فکر می کنید ضبط می کند و خواسته تان را برآورده میکند. اگر با ترس فکر کنید، به آنچه می خواهید نمی رسید.

پس قلبت را به روی عشق باز کن و خودت را لایق عشق بدان.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد