اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفندها از خودتان در برابر دزدها محافظت کنید

برای اینکه از خودمان در برابر دزدان محافظت کنیم، باید به اندازه آنها حیله گر باشیم و چیزها را از دیدگاه آنها ببینیم.

به گزارش سایت طلا برای اینکه از خودمان در برابر دزدان محافظت کنیم، باید به اندازه آنها حیله گر باشیم و چیزها را از دیدگاه آنها ببینیم.

از دستگاه های خودپرداز در محیط های خلوت استفاده نکنید

دستگاه های خودپرداز یک آهن ربا برای جیب برها است . اگر میخواهید پول برداشت کنید، از دستگاه خودپرداز در ساختمان های تجاری استفاده کنید. به این دلیل که دستگاههای خودپرداز داخل هتلها و رستورانها پول نقد کمتری دارند و به احتمال زیاد بخاطر دوربین هایی که در این مکان ها هست، احتمال سرقت در آنها کمتر است.

وسایلتان را چک نکنید

تلفن یا کیف پول خودتان را برای اینکه مطمئن شوید همراهتان است، بیرون نیاورید. اگر باید حتما آنها را چک کنید، احتیاط کنید و جوری رفتار نکنید که وسایلتان خیلی با ارزش است. جیب برها ممکن است فریاد بزنند: "یکی کیف پول مرا دزدید" تا شما ناخودآگاه وسایلتان را چک کنید.

مراقب افرادی که در وسایل نقلیه عمومی خیلی سریع حرکت میکنند، باشید

اگر در مترو یا اتوبوس هستید و شخصی را دیدید که با سرعت بالا و نامنظم حرکت میکند، وسایلتان را محکم نگه دارید و در کیفتان را محکم ببندید.

از کیف پول دکمهای استفاده نکنید

کیفی که دارای ۲ لایه با زیپ و یک دکمه است، تهیه کنید. با این حال، یک جیب بر باتجربه ممکن است بتواند بدون اینکه شما چیزی را احساس کنید، زیپ کیفتان را باز کند، بنابراین شاید یک کیف با زیپ قفل دار بهتر باشد.

به گروههایی که ناگهان از هم جدا میشوند ، نزدیک نشوید

جیب برها گاهی اوقات به صورت گروهی کار می کنند. بنابراین، اگر متوجه شدید که گروهی از افراد وارد ساختمانی میشوند که شما میخواهید به آنجا بروید، و ناگهان از هم جدا شدند، حواستان را جمع کنید.

برای نگاه کردن به افرادی که دعوا می کنند نایستید

جیب برها با استفاده از تکنیک دعوا کردن، افتادن و زمین خوردن حواس شما را پرت می کنند .

از راه رفتن در نزدیکی جاده خودداری کنید

جیب برهایی هستند که عاشق قاپیدن کیف و اشیاء قیمتی شما هستند. بنابراین، وقتی در پیادهرو هستید، از جاده یا خیابان فاصله بگیرید. برخلاف حرکت کردن ماشین ها در پیاده رو راه بروید تا بتوانید وسایل نقلیه را که به شما نزدیک میشود ببینید.

از تکنیک » ساندویچ«آگاه باشید

اگر روی پله برقی با چند نفر روبرو شدید که مانع عبور شما شدند، ممکن است با تکنیک» ساندویچ« روبرو شده اید. زن و شوهری که در مقابل شما قرار دارند، در واقع» یک سرباز « هستند که برای جیب بری که پشت سر شماست وقت میخرند تا اشیای قیمتی شما را بدزدد. این اتفاق معمولاً در مراکز خرید، فرودگاهها، بازارها یا ایستگاههای قطار اتفاق می افتد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد