اونس طلا2314.89
مظنه14,801,000
18 گرم3,416,800
ارزش سکه33,346,653
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

هیچ بخشنامه‌ای بدون نظر تولیدکنندگان به دولت ارسال نمی‌شود

خاندوزی گفت: هیچ بخشنامه و آیین نامه‌ای بدون اخذ نظر انجمن‌های تخصصی تولیدکنندگان و کارآفرینان، از وزارت اقتصاد به دولت ارسال نمی‌شود.

به گزارش سایت طلا ،احسان خاندوزی گفت: وزارت اقتصاد متعهد شده که از روز دهم خرداد ماه هیچ بخشنامه و آیین نامه‌ای که از طرف ما برای تصویب به برای دولت ارسال می‌شود، بدون اخذ نظر انجمن‌های تخصصی تولید کنندگان و کارآفرینان رسمی کشور نباشد و حتماً از پیش نظرات آن‌ها را بگیریم و این نظرات درج شود.

وزیر اقتصاد گفت: نشست خوبی با کارآفرینان و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد و در این جلسه چالش‌های مرتبط با حوزه وزارت اقتصاد از جمله در بخش‌های مالیات، گمرک و ... مطرح شد.

او گفت: در این جلسه، کمیته ویژه‌ای را مشخص کردیم که امسال بتوانیم مسائل دانش بنیان‌ها را به شکل خاص حل و فصل کرده و مسائل گمرکی و مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان را از روی میز سیاستگذار کلاً کنار بگذاریم.

وزیر اقتصاد می‌گوید: به معاونان وزارت اقتصاد نیز دستور داده شد که درج کنند چه نهاد‌هایی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نظراتشان اخذ شده است و بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها پس از آن به دولت ارسال شود که در آینده با چالش‌های کمتری مواجه باشیم.

خاندوزی در برنامه "۱۲۰ ثانیه با وزیر اقتصاد" در فضای مجازی ابراز امیدواری کرد این اتفاق منجر به ایجاد یک پیوند مستمر بین دولت و بخش‌های خصوصی و تعاونی کشور شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد