اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کشف محموله‌های کالای اساسی و لوازم خانگی قاچاق در کشور

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف محموله‌های بزرگ ۸۳۰ تنی کالاهای اساسی و معیشت محور به همراه ۲۱۳ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های تشدید مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور مردم، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات خاص پلیسی و رصد هوشمندانه محل نگهداری کالاهای اساسی، خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کشور و محموله کالاهای احتکاری را شناسایی کرده و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار عملیاتی این پلیس قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان طی ۲۴ ساعت گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی پس از تشکیل ۸۵۶ گروه بازرسی از هزار و ۲۷۷ باب انبار و محل نگهداری و توزیع کالاهای اساسی بازدید و ۲۰ مرکز متخلف نگهداری و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در بازدید و بازرسی از محل‌های مورد نظر مقدار ۸۳۰ تن کالای اساسی از قبیل انواع دارو، حبوبات، قند و شکر، گندم و آرد، برنج، ماکارونی، روغن خوراکی، رب گوجه، نهاده‌های دامی و کشاورزی به همراه ۲۱۳ هزار دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه انواع لوازم یدکی خودرو، شوینده و... که در انبارهای مختلف در سراسر کشور احتکار و دپو شده بودند، کشف شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضائیان با اشاره به اینکه در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای مکشوفه ۹۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۷۷ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. خودروها نیز روانه پارکینگ شده و ۲۰ انبار و مرکز متخلف نگهداری کالا هم پلمب شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد