اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند ترفند خانگی برای آسان کردن کارها

هنگام جستجو در اینترنت، می‌توانیم ترفند های شگفت‌انگیز زیادی را برای کارها بخوانیم. مشکل اینجاست که همه چیزهایی که در اینترنت وجود دارند درست نیستند ...

هنگام جستجو در اینترنت، می‌توانیم ترفند های شگفت‌انگیز زیادی را برای کارها بخوانیم. مشکل اینجاست که همه چیزهایی که در اینترنت وجود دارند درست نیستند، و اگر سعی کنید برخی از این آزمایش‌ها را در خانه تکرار کنید، به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید.

با موادی که در خانه دارید، یک اسکراب لب طبیعی بسازید

اگر لب‌هایتان نیاز به لایه‌برداری دارد، اما نمی‌خواهید پولتان را برای خرید یک محصول آرایشی خرج کنید این روش را امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک توت فرنگی بگیرید، روی آن را برش بزنید، مقداری شکر روی آن بپاشید و دو قطره روغن زیتون اضافه کنید. سپس، می‌توانید این مخلوط را روی لب هایتان بمالید تا لب‌های صاف با طعمی شیرین داشته باشید.

با موادی که در خانه دارید، یک اسکراب لب طبیعی بسازید

استفاده از دستمال کاغذی برای سایه چشم

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستمال کاغذی را روی سایه چشم فشار دهید و سپس هر ناحیه‌ از چشمتان را که می‌خواهید سایه بزنید. با دستمال کاغذی سایه چشم ،طبیعی تر روی پلک چشم نشان داده میشود.

ساخت یک رژگونه طبیعی و مرطوب کننده

برای این دستور به دو چغندر، روغن نارگیل و عسل نیاز دارید. چغندرها را مکعبی خرد کنید، همه چیز را در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید. سپس، مخلوط را دریک صافی بریزید. بگذارید ته نشین شود و پس از خشک شدن، می‌توانید از آن استفاده کنید. روغن نارگیل یک مرطوب‌کننده طبیعی پوست است، در حالی که چغندر رنگ زیبایی به آن می‌دهد.

حذف هایلایتربا استفاده از آب لیمو

یک هک وجود دارد که می‌توانید هایلایت های کاغذ را پاک کنید. تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری آب لیمو و یک پنبه است. آب لیمو را روی پنبه بریزید و سپس آن را روی قسمت‌هایی که می‌خواهید پاک کنید بمالید . به سرعت هایلایتر مانند جادو از بین می‌رود.

رفع گرفتگی سینک با استفاده از نوشابه و سرکه

تنها کاری که باید انجام دهید این است که جوش شیرین و سرکه را در یک بطری با هم مخلوط کنید، این واکنشی ایجاد می‌کند که به سرعت سفت می‌شود، بنابراین باید بطری را به سرعت روی لوله خروجی سینک فشار دهید. هر چیزی که سینک را مسدود کرده، با فشار بیرون می‌آید ومی‌توانید دوباره از آن استفاده کنید.

رفع گرفتگی سینک با استفاده از نوشابه و سرکه

چگونه یک سوزن را نخ کنیم

آیا تا به حال درگیر نخ کردن سوزن شده اید که در نهایت تصمیم بگیرید که آن چه را میخواهید، بدوزید؟ دیگر نگران نباشید، زیرا ما یک ترفند ساده برای این مواقع داریم. شما باید نخ را در کف دست خود قرار دهید، سپس سوزن خود را بگیرید و آن را روی نخ بکشید، خواهید دید که نخ براحتی به داخل سوزن می رود. در نهایت ، فقط باید نخ را بکشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد