اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند راز مخفی جذابیت افراد مشهور

طیف وسیعی از روش‌های آرایشی فوق مدرن و جدیدترین لوازم های آرایشی و بهداشتی برای افراد مشهور موجود است.

طیف وسیعی از روشهای آرایشی فوق مدرن و جدیدترین لوازم های آرایشی و بهداشتی برای افراد مشهور موجود است. اما آنها گاهی از روشهای ساده، برای زیبایی مانند سرکه سیب یا آب زغال اخته در روتینهای زیبایی خود استفاده می کنند.

حالت دادن ابروها با چسب

امروزه محصولات زیادی برای آرایش ابرو وجود دارد. اما بازیگران، یک راه ساده و کاملا موثر برای ابروهایشان انتخاب کردند. آنها برای مرتب کردن ابروهایشان از چسب چوب استفاده میکنند که میتوان آن را در فروشگاه های لوازم التحریر پیدا کرد. چسب نه تنها ظاهرابروها را مرتب میکند ، بلکه منافذ را نیز مسدود نمی کند و به راحتی پاک می شود.

حجیم کردن لب با کمک نعناع

آنها قبل از اینکه رژ را روی لبهایشان بزنند چند قطره نعناع را به برق لب اضافه میکنند. نعناع جریان خون را افزایش میدهد و لبها را بزرگتر نشان میدهد.

زدن سس کچاپ به موها

رنگ کردن با حنا و رنگ مو، مشکلی است که هر دختری با آن روبرو می شود. حتی اگر آن دختر یک سلبریتی باشد. اگرچه راههای زیادی برای از بین بردن رنگ مو وجود دارد، اما سینا میلر میگوید که سس کچاپ معمولی، مؤثرترین روش است. این بازیگر برای اینکه از رنگ کردن مداوم موهایش جلوگیری کند، هر شب روی موهایش سس کچاپ میزد و این کار هم برایش مؤثر بوده است.

مبارزه با جوش ها به کمک قطره های چشمی

کامرون دیاز،چندین سالبا آکنه مبارزه میکرده است. در این مدت، این بازیگر یاد گرفته که از ترفندهای مختلف استفاده کند. برای مثال، هنگامی که او جوش میزند، یک پماد درمانی و قطرههای چشمی را روی ناحیه ای که جوش میزند، میریزد. چنین ترکیبی قرمزی و تورم جوش را برطرف میکند.

شستشوی موها با آب زغال اخته

نیکول کیدمن ، یک راز مخفی را در مورد موهایش افشا کرد که به او کمک می کند رنگ قرمز،موهایش را حفظ کند. او گفت که از آب زغال اخته برای شستشوی موهایش استفاده میکند.

فر کردن مو با استفاده از کوکا کولا

راز موهای زیبای سوکی واترهاوس استفاده از کوکاکولا است. او میگوید که این کار موهایش را کمی ژولیده میکند که درست کردن آن با محصولات دیگر سخت است.

شیر مخلوط با آب معدنی برای ماسک صورت

پوست سیندی کرافورد به معنای واقعی کلمه می درخشد و این بخاطر ماسکی است که از شیر و آب معدنی ساخته شده است . او این دستورتهیه ماسک را از کلئوپاترا الهام گرفته است. طبق افسانه ها، شیر یکی از محصولات زیبایی مورد علاقه ملکه کلئوپاترا بوده است.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد