اونس طلا2344.56
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

یک رنگ را انتخاب کنید تا بفهمید در زندگی قبلی چه کسی بوده اید

تا به حال فکر کرده اید که در زندگی قبلی چه کسی بوده اید؟ بسیاری از ما صدها یا حتی هزاران زندگی قبلی داشتیم. برای اینکه بفهمید ، یک رنگ را انتخاب کنید .

به گزارش سایت طلا تا به حال فکر کرده اید که در زندگی قبلی چه کسی بوده اید؟ بسیاری از ما صدها یا حتی هزاران زندگی قبلی داشتیم. برای اینکه بفهمید ، در این تست روانشناسی یک رنگ را انتخاب کنید.

آبی

در زندگی قبلی، مهارت های ارتباطی بسیارخوبی داشتید. شما معلم، مشاور، روانشناس، یا فردی بودید که از دیگران حمایت می کردید و همه به شما احترام می گذاشتند. وقتی صحبت می کردید توجه همه را به خود جلب می کردید. بسیارعادل و صادق بودید و اطرافیانتان را به خوبی درک می کردید، به همین دلیل است که همه شما را دوست دارند.

ویژگیهایی که در این زندگی باید آنها را تقویت کنید :مهارتهای ارتباطی ، صداقت، انصاف، و توانایی آموزش دیگران برای کمک به رشد آنها.

نارنجی

شما بسیار خلاق و هنرمند و یا یک موسیقیدان، هنرمند، آهنگساز و یا نویسنده بودید. اگر در آن دوران و همینطور این دوران از زندگیتان خلاقیت نداشته باشید، روح شما ناآرام و بی قرار است. شما به تنها بودن برای ارتباط با درون خود نیاز دارید. میل سیری ناپذیری برای ابراز وجود از طریق هنردر شما وجود دارد و خیلی ها این انگیزه و استعداد شما را در همه دوران ها درک نمی کنند.

ویژگیهایی که در این زندگی باید آنها را تقویت کنید : توانایی دیدن چیزهای معمولی و خارق العاده ، برای شما موهبتی الهی بوده و هنوز هم هست. زمانی را برای ارتباط با خلاقیت درونی خود اختصاص دهید زیرا روح شما به یک خلاقیت هنری نیاز دارد.

سبز

شما یک شفا دهنده، پزشک، پرستار و یا دامپزشک بودید. شما یک شفادهنده بودید و به افراد یا حیواناتی که نیاز به شفای جسمی یا معنوی داشتند کمک میکردید. شما این توانایی را داشتید که مشکلات پزشکی و بیماریها را ببینید، علت روانی را بیابید و بیماری هایشان را درمان کنید.

ویژگیهایی که در این زندگی باید آنها را تقویت کنید :تواناییشفابخشی طبی و دارویی. اگر قبلاً در کلاس انرژی درمانی شرکت نکرده اید یا کتاب هایی در این زمینه مطالعه نکرده اید، حتما این استعداد خود را تقویت کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد