اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک سنگ را انتخاب کنید و پیام عاشقانه خود را بخوانید

روی شش کریستال تمرکز کنید و ببینید کدام کریستال شما را جذب می کند.

روی شش سنگ تمرکز کنید و ببینید کدام کریستال شما را جذب می کند.

قلب شماره یک ( کوارتز روتیل شده)

شما قدرت التیام زندگی عاشقانه وهمچنین زخمهای قدیمیتان را دارید . این قلب درخشان ،پیام شجاعت را برای شما به ارمغان می آورد. شما بسیاردوست داشتنی هستید. پیام عاشقانه شما فقط امید نیست، بلکه قدرت است. اگر در یک رابطه هستید، فراموش نکنید که اگر تحت فشارهم قرار گرفتید شجاعت داشته باشید و آن مشکل را برطرف کنید.

قلب شماره دو( لاجورد)

شما شهودی هستید، پیام روانی شما، قدرت و جادو است. همیشه در حال راضی کردن دیگران و یک روانشناس واقعی که همیشه همه پاسخ ها را می دانید. شما نسبت به دیگران آگاهی بیشتری دارید. این موضوع باعث شده تا در زندگی خصوصی و عاشقانه دچار مشکل شوید. اکنون زمان آن است که از قدرت خود استفاده کنید و ملکه ای باشید که میخواهید. به خودتان احترام بگذارید و ازتوانایی هایتان استفاده کنید. این سنگ مقدس به شما می گوید که می توانید عشقی را که می خواهید بدست بیاورید.

قلب شماره سه ( چشم ببر)

چشم ببر سنگ محافظت است و این پیام را منتقل می کند که از شما محافظت می شود. از چشم ببر برای دفع انرژی منفی و چشم زخم استفاده می شود. وقت آن است که همه چیز را متعادل کنید و ببینید زندگی عاشقانه شما چگونه است. کائنات از شما می خواهد که شاد، آزاد و امن باشید. شما برای ایجاد تغییرات به انگیزه کافی نیاز دارید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که( یین یانگ) شماست، به عبارتی، هرچه که شما ندارید با وجود او کامل می شود.

قلب شماره چهار(جاسپر قرمز)

یک زخم کهنه قلبتان را آزرده است. اگرچه این وضعیت مربوط به سال ها پیش است، اما ریشه های روانی و احساسی شما هنوز با این مسئله کنار نیامده است. درست است که گذشته، شخصیت ما را شکل می دهد اما ، ما را تعریف نمی کند. شما قوی و توانا و یک جنگجوی واقعی در عشق هستید.

قلب شماره پنج (کلسیت زرد)

اعتماد به نفس و عزت نفس شما در ابراز عشق ستودنی است. شما روی احساس و شخصیت خود کار کرده اید تا رشد کنید. وقتی خودتان را دوست داشته باشید ، عشق در زندگیتان جاری می شود. عشق در نظر شما فقط جسمی نیست، بلکه یک ارتباط فکری و معنوی است. وقتی گذشته را پشت سر می گذارید و به یاد می آورید که چگونه در چالش های زندگی موفق شده اید، تواناییتان برای روبرو شدن با چالش های جدید چندین برابر می شود.

قلب شماره شش (گرین آونتورین)

شما برون گرا، هیجانی ، پر انرژی و سرشار از عشق هستید .شما می توانید یک درمانگر باشید یا کسی که از دیگران حمایت عاطفی می کند. تلاش می کنید که بهترین زندگی را داشته باشید و همیشه از قلب خود پیروی می کنید. باید به خودتان زمانی برای تخلیه هیجانات و تجربه چیزهای جدید بدهید زیرا شما انسانی آزاد هستید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد