اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر هر روز دوش آب سرد بگیرید چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم پس از یک روز پرمشغله حال آدم را خوب نمی کند، اما دوش گرفتن با آب سرد بهتر است. زیرا آب سرد برای سلامتی و زیبایی شما مفید است .

به گزارش سایت طلا اگرچه، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم پس از یک روز پرمشغله حال آدم را خوب نمی کند، اما دوش گرفتن با آب سرد بهتر است. زیرا آب سرد برای سلامتی و زیبایی شما مفید است .

فواید آن برای سلامتی

دوش گرفتن با آب سرد درصبح، شما را سرحال و پر انرژی میکند. دوش آب سرد (عصب واگ )شما را تحریک میکند. این عصب تقریباً بر هر قسمت از بدن شما، از جمله روده، قلب، کیسه صفرا و اندام های جنسی تأثیر می گذارد. دوش گرفتن با آب سرد میتواند برای کلیههای شما مفید باشد، زیرا آب سرد سطح اسید اوریک را کاهش میدهد و به کلیههای شما کمک میکند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

اگر هر روز دوش آب سرد بگیرید چه اتفاقی می افتد؟

خواب بهتر

اگرچه بیشتر مردم به دوش آب گرم قبل از خواب عادت دارند، دوش گرفتن با آب سرد هم میتواند به همان اندازه مؤثر باشد. آب سرد، سطح هورمون استرس شما را کاهش می دهد و به شما کمک می کند آرام شوید و سریعتر بخوابید.

براق کردن موها

شما میخواهید موهایتان حجیم و سالم باشد و برای خرید شامپوها و نرمکنندههای گران قیمت هزینه زیادی می کنید. دوش گرفتن با آب سرد میتواند به سادگی گره موی شما را باز کند و موهایتان را براق کند. برخلاف آب گرم، آب سرد موهای شما را خشک نمی کند و کوتیکول های مو را می بندد و تقویت می کند. وقتی موهای خود را با آب سرد می شویید، لایه سبوم بسته می شود و موهای شما هیدراته می ماند.

کمک به کاهش وزن

اگر تا به حال سعی کرده اید وزن خود را کاهش دهید، می دانید که چقدر سخت است. خوشبختانه، راههای آسانی برای کاهش وزن اضافی وجود دارد که دوش آب سرد یکی از آنهاست. وقتی بدن خود را در معرض آب سرد قرار میدهید، سلولهای چربی را فعال میکنید که گرما تولید میکنند و به سوزاندن سریعتر کالری کمک میکنند.

دوش آب سرد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد