اونس طلا2321.59
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چند جاذبه گردشگری و کارهایی که باید در دبی تجربه کنید

ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی گردشگری دبی برج خلیفه است که با ۸۲۹.۸متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است.

برج خلیفه

ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی گردشگری دبی برج خلیفه است که با ۸۲۹.۸متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است که ۱۲۴ طبقه دارد. شما میتوانید با آسانسورهای پرسرعت به بالاترین طبقه بروید و تجربه یک دید ۳۶۰ درجه به شهر دبی را داشته باشید.

از دنیای زیر آب در آکواریوم دبی دیدن کنید

یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر، آکواریوم دبی است که ۱۴۰ گونه از جانوران دریایی را در مخزن بزرگ در طبقه همکف دبی مال نگهداری می کند. ورود به باغ وحش زیر آب ، با مناظر سه طبقه و ۲۷۰ درجه در طول تونل های شیشه ای. شما میتوانید در این مجموعه به عقاب ها غذا بدهید، غواصی کنید و کوسه ها را از نزدیک ببینید.

 از دنیای زیر آب در آکواریوم دبی دیدن کنید

ساحل جمیرا بیچ رزیدنس

این نوار عریض و طولانی از ساحل سفید شنی، مقصد شماره یک برای توریست ها است. مناطق عمومی ساحل دارای تعداد زیادی صندلیهای آفتابگیر، رستورانها، و امکانات برای ورزشهای آبی شامل جت اسکی، کرایه کایاک، پاراسلینگ و قایق سواری هستند.

به صحرا بروید

تورهای ماجراجویی صحرا دارای طیف وسیعی از فعالیتها هستند ، از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری 4WD گرفته تا نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا در زیر ستارهها. همچنین گزینه هایی برای کمپینگ شبانه در زیر ستاره ها نیز وجود دارد.

اسکی کنید و در مرکز خرید امارات خرید کنید

Mall of the Emirates یکی از معروفترین مراکز خرید شهر است که امکانات دیدنی (و سورئال) اسکی دبی در داخل آن قرار دارد. پیست اسکی سرپوشیده با بالابرهای صندلی و محفظه پنگوئن ها، همه در دمای مداوم ۴- درجه سانتیگراد قرار داده شده است. همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعهای از وسایل سواری برای همه سنین در آن وجود دارد.

اسکی کنید و در مرکز خرید امارات خرید کنید

منظره غروب آفتاب در قاب دبی

این قاب عکس فوقالعاده با ارتفاع۱۵۰ متر که در میان محلههای قدیمیدبی و فضای مدرن شهر قرار گرفته است، یکی از جالب ترین مناظر دبی است.

چتربازی بر فراز دبی

برای ترشح آدرنالین ، از منطقه Palm Drop Zone Skydive Dubai بر فراز دبی پرواز کنید. این تجربه حدود ۹۰ دقیقه طول می کشد. مربی ، که در طول چتربازی به شما کمک می کند. و یک دوربین چتربازی که در حین شیرجه از شما فیلم و عکس می گیرد.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا ، یکی از زیباترین مساجد دبی است. مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد