اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک سایه انتخاب کنید و در مورد آینده خود بیشتر بدانید

آیا شما مشتاق آمدن آینده هستند یا خود را در گذشته حبس کرده اید؟ به تصویر نگاه کنید و بگویید که با کدام شخصیت، همذات پنداری میکنید.

به گزارش سایت طلا آیا شما مشتاق آمدن آینده هستند یا خود را در گذشته حبس کرده اید؟ به تصویر نگاه کنید و بگویید که با کدام شخصیت، همذات پنداری میکنید.

1. خوشبین

شما بسیار خوش بین هستید که به آینده نگاه می کنید. شما اعتقاد دارید که زندگی همیشه در جریان است. چیزهایی را در گذشته از دست داده اید، اما حسرت آن را نمی خورید. شما همیشه به دنبال فرصت های جدید هستید و آنها را از دست نمی دهید. علاوه بر این، شما همه چیز را فرصتی برای رشد شخصیت خود می بینید. دوست دارید فکر کنید که بهترین ها هنوز از راه نرسیده اند .

2. واقع بینانه

شما فردی هستید که در لحظه زندگی می کنید. شما به گذشته یا آینده نگاه نمی کنید چون می دانید که فقط امروز وجود دارد. براساس امکاناتی که دارید، برای آینده برنامه ریزی می کنید. بنابراین از آنچه پیش خواهد آمد ،نمی ترسید .شما انتظار هر چیزی را دارید. شما، فرصت ها و موقعیت های جدید را دوست ندارید و ترجیح می دهید که مسیری که امن تر است انتخاب کنید. خونسردی و توانایی شما در تجزیه و تحلیل واقعیت به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید اما همیشه در محدوده و زمینه خاصی.

3. رویاپرداز

شما بسیار تخیلی و رویایی هستید. شما اهداف زیادی برای آینده دارید، اما بسیاری از آنها غیر واقعی هستند و فقط در ذهن شما وجود دارند. توانایی شما برای فرافکنی و رویاهای بزرگ به شما این امکان را می دهد که بسیار فراتر از آن چیزی که فکر می کنید ، پیش بروید. اجازه ندهید انرژی منفیه دنیا، آرزوهایتان را از شما بگیرد، این بهترین سلاح شما برای رویارویی با دنیاست.

4. مالیخولیایی

شما با ترس به آینده نگاه می کنید و معمولاً به گذشته خود گره خورده اید. برای شما سخت است که با احساسات به جلو نگاه کنید.احساس می کنید بهترین ها به پایان رسیده است. بخاطر این دیدگاهتان، چیزهای شگفت انگیزی را از دست می دهید که اگر دیدتان را تغییر دهید ، برای شما اتفاق می افتد. درست است که زیباترین لحظات ما، مربوط به گذشته ماست، اما چرا فکر میکنید که لحظات زیباتری اتفاق نمی افتد؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد