اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا که در ساعات پایانی روز گذشته و از صبح امروز دچار یک روند کاهشی شده است در حال حرکت به سمت پایین ترین قیمت روزانه خود است. با این حال آیا طلا نزولی باقی خواهد ماند؟

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در لحظه نگارش این متن با بیش از 9 دلار کاهش روزانه در عدد 1846 دلار در حال معامله است. تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که این فلز گرانبها در حال حرکت به سمت محدوده حمایتی 1836 تا 1838 دلار است.

افزایش ارزش دلار طی روز های اخیر مهم ترین عاملی بوده است که طلا را از بالاترین قیمت دو هفته اخیر خود یعنی 1870 دلار به محدوده کنونی سوق داده است. با این حال کاهش بازده ده ساله خزانه داری ایالات متحده مانع از افت شدید تر طلا شده است.

تحلیل تکنیکال طلا

سرمایه گذاران و دیگر فعالان بازار در انتظار انتشار داده های اقتصادی ایالات متحده هستند. قرار است داده های مربوط به تورم ترجیحی بانک مرکزی آمریکا (PCE) و همچنین تولید ناخالص داخلی این کشور منتشر شود.

این داده ها می تواند تورم و رشد اقتصادی ایالات متحده را نشان داده و در نتیجه تاثیر بسیاری بر روی تصمیم گیری های آتی فدرال رزرو خواهد داشت. فدرال رزرو طی جلسات اخیر خود نرخ بهره را در هر جلسه به میزان 50 واحد افزایش داده است و می توان پیش بینی کرد که در جلسات بعدی نیز به همین روند پایبند باشد.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که این فلز ارزشمند با گروهی از مقاومت های قوی رو به رو است که در مسیر صعودی باید از آنها عبور کند. اولین مقاومت پیش روی طلا در نقطه 1848 دلار قرار داشته و عبور پایدار از آن طلا را با نقاط مقاومت 1850 دلار، 1854 دلار و 1858 دلار مواجه خواهد کرد.

از طرف دیگر طلا در نقطه 1838 دلار از حمایت بسیار مهمی برخوردار بوده و در صورتی که این سطح پشتیبانی شکسته شود یک روند نزولی جدید برای فلز زرد ایجاد خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد