اونس طلا2349.11
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

بهترین حالت بدن برای خوابیدن را می دانید؟

هر فردی معتقد است که در حالت خاصی می تواند بهتر از دیگر حالت ها بخوابد. با این حال دانشمندان بر این باورند که برخی از حالت های بدن در هنگام خوابیدن بهتر هستند.

به گزارش سایت طلا، حتی اگر شب ها و هنگام خواب بسیار جا به جا شوید اما اکثر افراد عمده زمان خواب خود را در حالتی که ترجیح می دهند به سر می برند.

با این حال باید توجه داشته باشید که حالتی که ترجیح می دهید ممکن است با برخی از مشکلات سلامتی همراه باشد. ما در ادامه به شما بهترین حالت های بدن در هنگام خوابیدن را خواهیم گفت.

1. خوابیدن به پشت: این حالت خوابیدن می تواند باعث صاف ماندن پوست شما شود. همچنین اگر دچار گردن درد هستید یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار می رود.

با این حال خوابیدن به پشت برای زنان بار دار توصیه نمی شود. همچنین این حالت از خوابیدن می تواند خروپف را تشدید کرده و اگر کمر درد دارید آن را بدتر کند.

خوابیدن به پشت

2. خوابیدن به پهلوی چپ: می توان گفت که بهترین حالت بدن در هنگام خواب، خوابیدن به پهلوی چپ است. این شکل از خوابیدن باعث بهبود پوست شما شده، کمر درد را کاهش می دهد و باعث بهبود حرکات روده شما می شود.

3. خوابیدن به پهلوی راست: به طور کلی خوابیدن به پهلوی راست نیز حالتی مناسب به شمار می رود. قرار گرفتن بدن به پهلوی راست در هنگام خواب می تواند به کاهش استرس و همچنین بهبود خون رسانی به بدن کمک کند و شما را از بیماری های قلبی دور نگه دارد.

خوابیدن به پهلوی راست

4. خوابیدن روی شکم: اگرچه خوابیدن روی شکم ممکن است خروپف را کاهش دهد، اما در مقایسه با سایر حالت های خوابیدن دارای معایب بسیاری است. این شکل از خوابیدن می تواند باعث کمر درد، گردن درد و درد شانه های شما شود و حتی پوستتان را چروکیده کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد