اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 ترفند مخفی که سلبریتی ها برای زیبا به نظر آمدن استفاده می کنند

احتمالا تا به حال بازیگران و دیگر سلبریتی ها را با چهره های زیبایشان دیده اید. اگر می خواهید بدانید که چرا انها تا این اندازه زیبا به نظر می رسند این خبر را دنبال کنید.

به گزارش سایت طلا، سلبریتی ها از برخی ترفند های مخفی ولی بسیار ساده استفاده می کنند تا ظاهر زیبا تری داشته باشند. ما در ادامه برخی از این ترفند ها را برای شما خواهیم گفت.

1. بیانسه برای بالا نگه داشتن ابرو هایش از چسب استفاده می کند. به گفته آرایشگر این خواننده معروف، وی از نوعی چسب معمولی که در فروشگاه های لوازم تحریر پیدا می شود استفاده می کند چرا که عملکرد بسیار خوبی داشته و همزمان آسیب کمی نیز به پوست وارد می کند.

2. ماریا کری برای لب ها از نعنا استفاده می کند. ماریا کری که او نیز یک خاننده مشهور است برای سلامتی و همچنین زیبا به نظر رسیدن لب ها از عصاره نعنا استفاده می کند.

ماریا کری برای لب ها از نعنا استفاده می کند

3. کمرون دیاز از قطره چشمی برای از بین بردن جوش ها استفاده می کند. این بازیگر معروف سینما برای سال ها با آکنه مبارزه کرده است و ترفندی برای از بین بردن آن ها پیدا کرده است. او از نوعی پماد درمانی به همراه قطره چشمی استفاده می کند تا التهاب جوش ها را به سرعت نابود کند.

4. نیکول کیدمن موهای خود را با آب زغال اخته شستشو می دهد. کیدمن علاقه زیادی به ترفند های سنتی زیبایی دارد. او برای حفظ رنگ موهای خود و افزایش جذابیت آن از آب زغال اخته استفاده می کند.

5. سیندی کرافورد برای صورت خود از ترکیب شیر و آب معدنی استفاده می کند. پوست صورت کرافورد زیبایی و شادابی خود را مدیون شیر است. شیر یکی از قدیمی ترین موادی است که از گذشته برای زیبایی استفاده می شده است.

سیندی کرافورد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد