اونس طلا2362.65
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,800,000
ربع14,900,000

علائم آبله میمونی چیست؟

بیماری آبله میمونی، واکسن مخصوص ندارد اما سازمان جهانی بهداشت می‌گوید که واکسن آبله تا ۸۵ درصد در برابر این بیماری کارآیی دارد. علائم آبله میمونی شامل تب، سردرد شدید، تورم غدد لنفاوی، کمر درد، درد عضلانی، کمبود انرژی شدید می‌شود.

به گزارش سایت طلا، بیماری آبله میمونی، واکسن مخصوص ندارد اما سازمان جهانی بهداشت می‌گوید که واکسن آبله تا ۸۵ درصد در برابر این بیماری کارآیی دارد. علائم آبله میمونی شامل تب، سردرد شدید، تورم غدد لنفاوی، کمر درد، درد عضلانی، کمبود انرژی شدید می‌شود.

وزارت بهداشت: «آبله میمونی» هنوز به ایران نرسیده است

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته خوشبختانه آبله میمونی هنوز به ایران نرسیده است.

دکتر بهزاد امیری با تاکید بر اینکه تا روز چهارشنبه هنوز هیچ مورد مثبتی از ابتلا به آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است، گفت: تمام موارد مشکوک مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که این موارد مبتلا به آبله مرغان بوده‌اند.

وی افزود: تمام مواردی که با علائم مشکوک به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و نمونه‌های آزمایشی رصد می‌شود.

او درباره شناسایی مواردی از ابتلا به آبله میمونی در برخی کشورهای همجوار، تاکید کرد: این موارد نیز مسافر بوده‌اند که در بدو ورود به این کشورهای مقصد شناسایی شده‌اند و این به معنای شیوع و گسترش بیماری در این کشورها نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد