اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمله وحشیانه و قتل عام کودکان دبستانی

روز سه شنبه مرد مسلحی در تگزاس به یک مدرسه حمله کرد و با حبس کردن خود در یک کلاس همه کودکان و دو معلم آن کلاس را با شلیک گلوله به قتل رساند.

روز سه شنبه مرد مسلحی در تگزاس به یک مدرسه حمله کرد و با حبس کردن خود در یک کلاس همه کودکان و دو معلم آن کلاس را با شلیک گلوله به قتل رساند.

استوان کریس اولیوارز به سی ان ان گفت : " قاتل، شخصی به نام سلوادور راموس ۱۸ ساله بود که در همان مدرسه درس میخواند و حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح وارد کلاس شد و درکلاس را قفل کرد و شروع به تیراندازی به کودکان و دو معلم کرد".

حمله وحشیانه و قتل عام کودکان دبستانی

افسران وقتی به محل حادثه رسیدند که جوان ۱۸ ساله ، وارد کلاس شده بود. بنابراین، برای حفظ جان دانش آموزان، شروع به شکستن شیشه های کلاس برای تخلیه دانش آموزان و معلمان کردند . اما متاسفانه هنگامی که افسران به قاتل تیراندازی کردند، یکی از افسران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

اولیوارز، افزود که در ابتدا، فقدان "نیروی پلیس کافی" در صحنه مانع از درگیری پلیس با تیرانداز شد. اما در نهایت پلیس توانست به مرد مسلح تیراندازی کند و او را بکشد.

حمله مرد مسلحه به مدرسه در تگزاس آمریکا

مقامات گفته اند که تیرانداز ابتدا ، به مادربزرگش شلیک و او را مجروح کرده است. هنگام رانندگی در گودالی که در راه مدرسه بوده است از خیابان منحرف شده و نزدیک مدرسه تصادف کرده و سپس به مدرسه حمله کرده است. پلیس در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه گفت که آنها معتقدند قاتل به تنهایی این کار را کرده است.

پلیس تأیید کرد که کودکان کشته شده در کلاس های دوم، سوم و چهارم بودند.

معلم کلاس چهارم، اوا میرلس، ۴۴ ساله، به عنوان یکی از قربانیان روز سه شنبه شناسایی شده است.

مادر یکی از دانش آموز می گوید: "من دیگر نمی خواهم پسرم در آمریکا به مدرسه برود."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد