اونس طلا2313.47
مظنه14,756,000
18 گرم3,406,400
ارزش سکه33,245,268
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

همین امروز سس سیب تهیه کنید و تاثیر خوردن آن را ببینید

سس سیب یا همان پوره سیب یکی از خوراکی های بسیار سالم است که می توان آن را از سیب تهیه کرد. این خوراکی خوشمزه را می توان به تنهایی و یا همراه با دیگر چیز ها مصرف کرد و از مزایای آن برای سلامتی بهره برد.

به گزارش سایت طلا، همه ما شنیده ایم که خوردن روزانه یک عدد سیب ما را از پزشک بی نیاز می کند. در واقع پوره سیب نیز می تواند همان خواص سیب را تامین کرده و همچنین باعث شود حتی افرادی که چندان طرفدار خوردن میوه نیستند، میوه بیشتری در رژیم غذایی خود مصرف کنند.

بهترین شیوه تهیه این خوراکی، درست کردن آن به شکل خانگی است. اما اگر آن را از بیرون تهیه می کنید توجه داشته باشید که بدون قند اضافه شده باشد چرا که قند اضافه شده به آن می تواند مزایای سلامتی این خوراکی را از بین برده و همچنین باعث چاقی شود. در ادامه می توانید مزایای سس سیب را بخوانید.

خواص سس سیب

1. سلامت روده را افزایش می دهد. سیب یک غذای پربیوتیک است، به این معنی که باکتری های خوب روده شما را تغذیه می کند. پوره سیب همچنین حاوی میزان قابل توجهی فیبر محلول است که سرعت هضم را کاهش داده و باعث جذب بیشتر مواد مغذی در روده می شود.

2. به کاهش وزن کمک می کند. سس سیب کالری بسیار پایینی داشته و در نتیجه می تواند وزن شما را کاهش دهد. شما می توانید در پخت انواع کیک ها از سس سیب استفاده کرده و آن را مواد دیگری که کالری زیادی دارند جایگزین کنید که یک راه عالی برای کاهش وزن و عدم حذف غذا های مورد علاقه تان است.

کاهش وزن با مصرف پوره سیب

3. از کم آب شدن بدن جلوگیری می کند: پوره سیب آب بسیار زیادی را درون خود جای داده است که می تواند آب بدن شما را تامین کند. این موضوع به خصوص در هنگام بیماری مفید است. برای مثال هنگامی که دچار بیماری هایی مانند اسهال و استفراغ می شوید، پوره سیب می تواند آب بدن شما را تامین کرده و انرژی مورد نیاز برای بدن را نیز فراهم کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد