اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

فال تاروت، یک کارت را انتخاب کنید و فال این هفته خود را بخوانید

همه ما میخواهم نیمه تاریک وجودمان را مخفی کنیم. اما این چیزها پنهان نمی مانند. برخی از افراد هستند که می توانند خود واقعی ما را ببینند. آنها ما را از درون می شناسند و می دانند در درون ما چه خبر است.

فال تاروت، آنچه که دیگران هرگز به شما نمی گویند

همه ما میخواهم نیمه تاریک وجودمان را مخفی کنیم. اما این چیزها پنهان نمی مانند. برخی از افراد هستند که می توانند خود واقعی ما را ببینند. آنها ما را از درون می شناسند و می دانند در درون ما چه خبر است.

فال تاروت یک

آنچه مردم در شما میبینند به حداقل رساندن مشکلاتتان است. شما همیشه می خواهید خوب به نظر برسید و به مردم کمک کنید. بنابراین، سعی میکنید که همیشه قوی باشید و ناراحتی هایتان را نشان ندهید. مهم نیست چقدر سعی می کنید آنها را پنهان کنید، چشم های شما دروغ نمی گویند، مخصوصاً زمانی که در حال پنهان کردن احساسات خود هستید. از اینکه آنها را بروز دهید خجالت نکشید، زیرا شما را ضعیف نشان نمی دهد، بلکه شما را قوی ترمی کند.

فال تاروت دو

چیزی که دیگران در شما می بینند تمایل شما به تحقیرکردن خودتان است، چیزیکه شما نمی بینید. اغلب در موقعیتهای سختی قرار میگیرید که قلب شما را آزار میدهد و شما را مجبور میکند از نو شروع کنید و زندگی را دوباره بسازید. شما دوست دارید ارزش خودتان را پایین بیاورید و این در روابط سمی که با دوستان، خانواده و حتی عشقتان دارید مشخص است. برای خلاص شدن از شر آن، باید خودتان را بیشتر بشناسید، ارزشتان را درک کنید و خودتان را دوست داشته باشید.

فال تاروت سه

مردم همیشه، خودخواهی شما را می بینند، حتی اگر آن را پنهان کنید. جاه طلبی و جلب توجه و بهترین ها را برای خود خواستن بدون اینکه به دیگران فکر کنید در شخصیت شما ،بسیار مشخص است. وقتی سعی میکنید خودخواهی هایتان را کنترل کنید، صدایتان را بلندتر میکنید و به همین دلیل با اطرافیان به مشکل برمیخورید. پنهان کردن این خصلت خیلی سخت است، و اگر میخواهید آن را کنترل کنید، سادهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که آن را بطورکل حذف کنید.

فال تاروت چهار

عادت شما به شکایت کردن و غر زدن انقدر شدید است که نمیتوانید آن را از اطرافیانتان پنهان کنید. انگار همیشه از زندگی خود ناراضی هستید و از هر فرصتی استفاده می کنید تا غر بزنید. همه این رفتار شما را می بینند و از این شکایت های مداوم شما خسته می شوند .سعی کنید زیادهروی نکنید. گرچه نمیتوانید آن را پنهان کنید زیرا این بخشی از شخصیت شماست. منفی نگری ها و شکایتها نباید پنهان شوند، بلکه باید از وجودتان حذف شوند. منفی بافی اول به خودتان صدمه می زند. به نفعتان است آن را کنترل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد