اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک بال را انتخاب کنید و استعداد خود را در زندگی کشف کنید

یکی ازبال هایی که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و قدرتی که دارید کشف کنید. انتخاب شما به شما خواهد گفت که چه هدیه ای به شما داده شده است.

یکی ازبال هایی که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و قدرتی که دارید کشف کنید. انتخاب شما به شما خواهد گفت که چه هدیه ای به شما داده شده است.

1. بال عدالت

شما بسیار عادل هستید. همیشه از حق و صداقت حمایت می کنید . زمانی که می خواهید ، بین دو نفر قضاوت عادلانه داشته باشید، طرف درست را انتخاب میکنید ، حتی اگر طرفی که انتخاب میکنید دوستتان نباشد. هدیه الهی در سرنوشت شما این است که به طرز ماهرانهای در مورد اینکه چه چیزی خوب است و چه چیزی بد است، استعداد دارید. شما همیشه تصمیمات درست می گیرید ، اما اشتباه کردن نباید روحیه شما را تضعیف کند زیرا هرکسی میتواند اشتباه کند.

2. بال عشق

شما قلبی گرم و دوست داشتنی دارید و بسیار رمانتیک هستید. شما بدون قید و شرط عشق میورزید و در ازای آن چیزی نمی خواهید. هدیه سرنوشت شما عشقی است که می توانید به دیگران بدهید، علیرغم اینکه در گذشته به طور مکرر از عشق شما سوء استفاده شده است. این هدیه شما را به یک فرد واقعاً منحصر به فرد تبدیل کرده است.

3. بال روح

شما روحی آرام و باهوش دارید و بسیار عاقل هستید. انتخاب این بال ها نشان می دهد که روح شما راه درازی را طی کرده است و شر و خوبی را تجربه کرده است، اما پاکی و بی گناهی خود را همیشه حفظ کرده است. هدیه سرنوشت شما روح نورانی و قلب مهربان شماست که در لحظات سخت زندگی به شما کمک می کند.

4. بال های حقیقت

شما بسیار صادق هستید و از چیزی نمی ترسید. ترجیح می دهید حقیقت را بگویید، تا یک دروغ شیرین، و برای بقیه الگوی خوبی باشید. شاید همه این صراحت شما را دوست نداشته باشند، اما همیشه آنچه را که فکر می کنید درست است میگویید. هدیه شما توانایی تشخیص دوستان واقعی از دوستان دروغین است. کسانی که صراحت شما را دوست داشته باشند،هرگز شما را ترک نمی کنند، در حالی که دیگران شما را براحتی رها میکنند.

5. بال های امید

شما خوش بین هستید، پر از زندگی هستید و همیشه به دنبال چیزهای خوب هستید. سعی کنید از افراد منفی و سمی دوری کنید زیرا باید نگرش مثبتی به زندگی داشته باشید تا در آینده بهترین ها را تجربه کنید. خوش بینی و ایمان راسخ شما هدیه شماست و به کسانی که از شما کمک میخواهند منتقل می شود. شما همیشه مردم را خوب و مهربان می بینید.

6. بال های رویایی

شما رویاپرداز و درونگرا هستید .شما از فضای شخصی و آرامشتان لذت می برید، زیرا در آرامش می توانید رویاهای مهم زندگیتان را در سر بپرورانید. شما جزء افرادی هستید که می دانند چگونه چیزی منحصر به فرد خلق کنند. شما یک متفکر و مخترع و از معدود افرادی هستید که در ذهن خودشان زندگی می کنند. هدیه شما ذهن منحصر به فرد شماست.

7. بال های آرزو

شما خواستههای زیادی دارید و میخواهید بیشتر زندگی کنید. تا زمانی که به آنچه می خواهید دست نیابید عقب نشینی نمی کنید. این انعطاف ناپذیری شما باعث میشود از کسانی که قدرت و شجاعت رسیدن به اهدافشان را ندارند جدا شوید. خواسته های شما بزرگترین هدیه ای است که سرنوشت به شما داده است.

8. بال جنگجو

شما قلب یک جنگجو و روح یک انسان پاک را دارید. با اینکه بسیار آرام هستید، در صورت مجروح شدن یا آزرده شدن می توانید به یک جنگجوی واقعی تبدیل شوید. همیشه با تمام شور و شهامت از افرادی که برای شما مهم هستند محافظت میکنید. تا زمانی که در مبارزه خود پیروز نشوید، عقب نشینی نمی کنید، بنابراین این توانایی ، که هرگز تسلیم نمی شوید بزرگترین هدیه شماست.

9. بال های موفق

شما برای موفقیت و پیشرفت در زندگی تلاش میکنید . نتایج برای شما بسیار مهم است و شما به خوبی می دانید که برای موفقیت چه چیزی را پشت سر گذاشته اید و باید بگذارید. میل به بهترین بودن در هرکاری که انجام میدهید، شما را به جلو هدایت می کند .استعداد شما تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد