اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سه نشانه زبان بدن که در اعتماد کردن به دیگران به شما کمک می کند

صرف نظر از مکالمه، افراد همیشه نمی توانند پیامی را که بدنشان منتقل می کند کنترل کنند.

درک اصول اولیه زبان بدن می تواند به شما کمک کند قبل از اینکه وقت و تلاش خود را برای یک شخص صرف کنید و به آن اعتماد کنید، آن را بشناسید. ما در مجله خبری طلا درباره نشانه های مختلف زبان بدن تحقیق کردیم و در مقاله امروز به شما می گوییم که با چه نشانه هایی می توانید به دیگران اعتماد بکنید یا نکنید.

1-از تماس چشمی اجتناب می کنند یا چشمان خود را می مالند تا خیلی مشکوک به نظر نرسند

تغییر چشم ها همیشه نشانه این نیست که کسی دروغ می گوید. اما اگر متوجه شدید که شخص دائماً از شما نگاه می کند (اغلب به گوشه سمت چپ یا راست بالای چشم)، ممکن است دروغ گفته باشد. با این حال، نگاه از پایین را با نگاه به پهلو اشتباه نگیرید. مردم معمولا وقتی می خواهند چیزی را به خاطر بسپارند به پایین نگاه می کنند. می توانید سؤالات بعدی بپرسید و از آنها بخواهید که داستان خود را برعکس کنند تا بفهمند که آیا دروغ می گویند یا خیر.

2-پلک زدن سریع ممکن است نشان دهنده ناراحتی آنها باشد

پلک زدن طبیعی است. اما به پلک زدن غیرعادی توجه کنید، جایی که فردی خیلی زیاد یا خیلی کم پلک می زند. پلک زدن مکرر نشان می دهد که فرد سعی می کند وانمود کند کسی است که نیست. خواه علاقه کاذب به مکالمه باشد یا دروغ گفتن، هنگام مکالمه با دیگران مراقب این رفتار باشید. برای مثال، یک شعبده باز باتجربه ممکن است آهسته تر از حد معمول پلک بزند تا وانمود کند که در مورد ترفند جادویی بعدی طبیعی عمل می کند.

3-بیش از حد با دستان خود اشاره می کنند

وقتی با مردم صحبت می کنید استفاده از حرکات دست خوب است. این به افراد کمک می کند تا بر نکات کلیدی خود تأکید کنند و دیگران را در گفتگو درگیر نگه می دارد. با این حال، درست مانند هر چیز دیگری، حرکات دست زمانی که در حد اعتدال انجام شوند، مشکلی ندارند. در واقع، تحقیقات انجام شده در سال 2015 نشان داد افرادی که با هر دو دست ژست می گیرند، احتمالاً دروغگو هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد